123
Borsec, cel mai vandut brand de apa minerala de pe piata din Romania, contribuie cu mai mult de jumatate 56% la cifra de afaceri a Romaqua Group, comshy;panie detinuta de oamenii de afaceri Octavian Cretu ?si Nicolae Palfi, care ocupa pozitia a treia pe piata bauturilor non-alcoolice dupa gigantii straini Coca-Cola ?si Pepsi, informeaza Ziarul Financiar. Astfel, vanzarile Borsec se ridica la 70-75 mil. euro, potrivit rezultatelor din 2012 ale companiei. Brandul de apa minerala ?si-a crescut ponderea in cifra de afaceri a grupului de la 52% in 2011 la 56% in prezent. Grupul Romaqua detine pe langa brandul Borsec, care are o istorie de 207 ani, ?si alte branduri de bauturi racoritoare precum Giusto ?si Cico, dar ?si de bere - Albacher, Dorfer, Mulbacher ?si apa minerala - Aquatique ?si Stanceni. Toate acestea au insa o pondere de 44% in totalul businessului Romaqua, respectiv 55-60 milioane de euro, potrivit rezultatelor din 2012 ale companiei. Apa minerala naturala Borsec reprezinta 56% din totalul vanzarilor grupului, iar Cico un alt brand cu istorie de zeci de ani - n.red. aproape 1%. Din pacate am imbuteliat Cico mai putin pentru ca a trebuit sa caordm;tigam brandul in instanta, spune Octavian Cretu, preordm;edintele ?si actionarul Romaqua Group.