Heineken Romania a raportat o cifra de afaceri neta de 1.120 milioane lei in 2013, in scadere cu 5% comparativ cu anul precedent. Cu toate acestea, compania ?si-a mentinut pozitia de lider de piata ?si chiar ?si-a majorat uordm;or cota de piata. La aceasta evolutie au contribuit marcile Bucegi ?si Neumarkt care au inregistrat creordm;teri in cota de piata atat in volum, cat ?si in valoare. Anul 2013 a fost un an dificil, in care vremea nefavorabila, nivelul scazut de incredere al consumatorilor ?si majorarea accizei au dus la o scadere a pietei de bere in Romania. In ciuda acestor conditii economice dificile, ne-am mentinut pozitia de lideri pe piata, cu ajutorul portofoliului puternic, a investitiilor in marci ?si a inovatiilor. Cota noastra de piata in valoare a crescut, dovedind faptul ca strategia noastra pe termen lung continua sa dea rezultate bune. In 2014 ne aordm;teptam in continuare la conditii dificile , a declarat Onno Rombouts, Managing Director Heineken Romania. Piata berii din Romania a inregistrat anul trecut o scadere de 10%, comparativ cu 2012, consumul de bere ajungand la nivelul anului 2006, cu 81 de litri pe cap de locuitor, a anuntat recent Asociatia Berarii Romaniei. Heineken Romania are patru fabrici de bere situate in Craiova, Constanta, Miercurea Ciuc ?si Targu Mureordm; ?si peste 1.100 de angajati. Compania mai are in portofoliu branduri precum Heineken, Ciuc, Silva, Golden Brau, Edelweiss, Zipfer, Amster, Birra Moretti, Krusovice, Fosters, Strongbow, Sol, Desperados, Gouml;sser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita ?si Hategana.Mai multe, pe www.piata-ro