Zoomserie este o companie infiintata in anul 1982 in zona Tesalonic, Grecia, prezenta astazi in Romania cu cinci unitati cu afaceri de jumatate de milion de euro. De-a lungul anilor aceasta afashy;cere s-a extins, aflandu-se intr-o continua dezshy;volshy;tare. Comshy;pania este speshy;cializata in proshy;ductia ?si vanzarea prin mashy;gashy;zine speshy;ciashy;lizate a prajitushy;rilor ?si a inghetatei, in acest moment avand un portoshy;foliu de 700 de specialitati de cofeshy;tarie, potrivit inforshy;matiilor de pe site-ul companiei. Pe plan national, franciza a fost lansata in 2011, in acest moment fiind deschise cinci unitati sub brandul Zoomserie in Romania, dintre care trei sunt in franciza. Compania este prezenta in Bucureordm;ti, Constanta ?si Ramnicu Valcea, dar este in cautare de parteneri pentru extinderea in Cluj, Timiordm;oara, Braordm;ov, Galati, Piteordm;ti, Ploieordm;ti ?si Ia?si. Ziarul Financiar va prezenta in urmatoarea perioada o serie de afaceri din Romania care se extind in sistem de franciza, precizand atat costurile aferente unui astfel de business, cat ?si planurile de viitor ale acestor comshy;panii. Investitia inishy;tiala in deschishy;derea unei unitati porneordm;te de la 80.000 de euro, dar poate ajunge pana la 120.000 de euro. Taxa de franciza este de 10.000 de euro, contrishy;butia lushy;nara la bugetul de marketing fiind de 200 de euro. Durata contractului este de 7 ani. Dincolo de produsele clasice de patiserie, compania mai vinde snackuri, dar ?si cafea sau bauturi racoritoare. Potrivit informatiilor furnizate de companie, in 2014 businessul Zoomserie a ajuns la 380.000 de euro, iar estimarile pentru 2015 vizau un business de 500.000 de euro.