140
LS Travel Retail, operatorul retelei de magazine 1 Minute, a deschis pe data de 31 martie a.c., o noua locatie in Bucuresti, in complexul de birouri Floreasca Business Park. In aceeasi luna, compania a decis sa inchida magazinul amplasat in Gara de Nord, deschis in februarie 2013. Astfel, reteaua 1 Minute numara in prezent 10 magazine, din care trei in provincie Sibiu, Craiova, Ploiesti si sapte in Capitala. Odata cu noul magazin deschis in Floreasca Business Park, compania a implementat a schimbat si layout-ul locatiei, aducand cateva schimbari pe partea de design. Datorita amplasarii acestui magazin, compania a mizat si pe o oferta extinsa in zona de fresh food.Lansarea conceptului 1 Minute in Romania a avut loc in vara anului 2011, ca urmare a deciziei de a aplica strategia grupului la nivel international, respectiv dezvoltarea si consolidarea portofoliului de branduri pe segmentul convenience. 1 Minute este un magazin convenience, cu un puternic accent pe zona de produse alimentare proaspete. Numele brandului este sugestiv pentru concept si inspira ideea de rapiditate, eficienta si proximitate, comunicand clientilor ca in magazin pot gasi tot ceea ce au nevoie intr-un minut. Investitia intr-un magtazin 1 Minute variaza intre 40.000 de euro pana la 70.000 de euro. In 2014, strategia de dezvoltare a companiei se axeaza in principal pe zonele de travel: metrou, gari, aeroporturi. quot;In astfel de zone vom dezvolta in special conceptele 1 Minute si Hello!. Pentru brandul Inmedio, vizam galeriile comerciale si mall-urile, unul dintre partenerii cu care vom continua parteneriatul in 2014 fiind Kauflandquot;, a declarat pentru Modern Buyer, Petruta Ionita, Marketing Manager LS Travel Retail Romania.