Știri

139

Afacerile Metro CashCarry, in scadere

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Metro CashCarry Romania, compania care opreaza 26 de magazine cu acela?si nume ?si ordm;ase Metro Punct, a terminat anul trecut cu afaceri de 1,07 mld. euro, in scadere cu peste 5% fata de 2012 ?si cu aproape 40% mai mici decat in 2007, cel mai bun an pentru companie. Astfel, businessul lantului de magazine controlat de grupul german Metro ?si de omul de afaceri roman Ion Tiriac a scazut cu peste 650 mil. euro in perioada 2007-2013, iar reteaua se afla acum la un pas de a ie?si din clubul miliardarilor in euro, club in care a intrat in 2004. Metro CashCarry a intrat pe piata locala in 1996 ?si a ocupat primul loc in topul celor mai importanti jucatori din comertul local timp de 15 ani consecutivi, pana in 2011, cand reteaua a fost depa?sita de Kaufland. Acum germanii au mai coborat o pozitie, fiind depa?siti ?si de Carrefour. Spre deosebire de lanturile de retail care se adreseaza clienshy;tului final, Metro CashCarry are clienti micii comercianti ?si jucatorii din HoReCa. Numarul acestora a scazut puternic in ultimii ani din cauza crizei ?si a expansiunii agresive a lanturilor de hipermarketuri, supermarketuri ?si magazine de tip discount. Mai multe, pe www.zfCorporate

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2