Europrod a lansat o noua gama de produse refrigerate din carne de pui, unica pe piata locala, special creata pentru iesirile in natura si nu numai. Dezvoltata in urma unei investitii de aproximativ 30.000 de euro, noua gama, denumita Bunatati pentru gratar, ofera celor care doresc sa manance produse cu continut scazut de colesterol o solutie rapida pentru organizarea unui gratar la iarba verde. Strategia Agricola Bacau pentru anul in curs vizeaza improspatarea portofoliului de produse in acord cu necesitatile reale ale consumatorului. Bunatati pentru gratar este o gama noua, special creata pentru petrecerea timpului liber in anotimpul cald, disponibila in trei sortimente distincte, cel mai des preferate de consumatori - Frigarui asortate de pui 300g , Mititei de pui 250g si Carnati de pui 250g - toate gata de pus pe gratar. Cele trei produse constituie o nisa de consum: sunt unice in acest moment pe piata, deoarece sunt obtinute exclusiv din pulpa de pui selectionata, fara a contine altfel de grasimi, prin urmare sunt recomandate atat celor ce doresc sa manance mai dietetic cat si copiilor, adeclarat Lucica Benedic, director general Europrod. Noua gama de produse pentru gratar este disponibila deocamdata in Auchan, Carrefour si magazinele AGRICOLA, iar de saptamana viitoare si la Metro. Pentru Lidl Frigaruile de pui AGRICOLA se ambaleaza sub marca retailerului. Aceasta vara se anunta una caniculara, astfel ca tot mai multi romani vor alege sa iasa in natura, impreuna cu familia sau prietenii. Ne aordm;teptam ca gama sezoniera Bunatati pentru gratar sa ne aduca un plus in vanzari de pana la 15% in acest sezon,a precizat Sorana Ciutacu, director national vanzari Europrod. In primul trimestru din 2014, categoria semipreparate ?si produse pre-gatite din carne, obtinute la fabrica Europrod, a inregistrat o creordm;tere in volum a vanzarilor cu 15 % ?si o creordm;tere valorica de 18%. Exporturile din aceasta perioada s-au dublat fata de anul trecut Franta, Marea Britanie, Spania, Norvegia . Anul trecut, compania Europrod Bacau ?si-a mentinut o cota de piata de 19% ?si pozitia de lider pe categoria produselor semipreparate ?si de tip ready-meal. Vanzarile in 2013 au totalizat 24,5 de milioane lei, in crestere cu 6% fata de 2012, iar pentru anul in curs compania isi propune o crestere totala a cifrei de afaceri de 7%, in contextul in care mizeaza si pe o crestere in continuare a volumului exporturilor, care anul trecut au reprezentat 12% din totalul vanzarilor. Europrod este certificata BRC British Retail Consortium , recunoscut de toti specialiordm;tii in domeniu drept cel mai complex ?si exigent standard privind siguranta alimentara din toata Europa, impus de retailerii din Regatul Unit si absolut necesar unei companii pentru a putea exporta pe acea piata.