Carmen Gavrilescu, Marketing Manager, Agricola Bacau, a prezentat in cadrul editiei a treia a Trade Markleting Congress, eveniment organizat de revista Piata, un studiu a detaliat un proiect special ale carui obiective au vizat notorietatea produselor companiei si stabilirea unei legaturi si mai puternice intre consumatori si brand. Acesta a fost sustinut de o platforma online prin care au fost comunicate produsele din portofoliu si atributele brandului Agricola, oferind o serie de provocari interesante audientei tinta. Ce am castigat? Am castigat notorietate, feedback de la consumatori, crestere in vanzari in perioada desfasurarii campaniei, consolidarea brandului. Ce ne-a lipsit? Digitalul este un mecanism perfect rotund, poti sa intri si sa iesi cand vrei, utilizatorii avand la dispozitie unelte de blocare a reclamelor si putand alege singuri daca vor sau nu sa viziteze un site acoperit de bannere publicitare. Este un suport extraordinar, de sine statator, care te lasa sa te dezvolti asa cum simti. Mai multe, pewww.revista-piata.ro; Foto: iaa.ro