Producatorul Agricola, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata carnii de pasare din Romania, anunta relansarea unuia dintre cele mai de succes produse ale companiei -Puiul Fericit. Noua formula, promovata ca o inovatie pe piata locala, este validata prin sistemul international de certificare GC-MARK si presupune ca puii trebuie sa fie crescuti minim 56 de zile, ca sunt hraniti cu cereale si ca traiesc in ferme mici, cu densitate redusa, specifica unui astfel de produs. La Agricola am vrut intotdeauna sa oferim consumatorului roman produse care sa corespunda tendintelor psiho-sociale si economice prezente. Puiul Fericit este raspunsul nostru catre nevoia romanilor de a reveni la gusturi si la obiceiuri traditionale, autentice. Aceasta noua varianta a produsului garanteaza, prin sistemul de certificare international, ca Puiul Fericit este un produs de calitate, premium si conform cu cele mai riguroase standarde internationale existente a declarat Grigore Horoi, Presedintele grupului Agricola din Bacau. Produsul corespunde unei cereri reale din partea consumatorului - de a reveni la alimentatia traditionala: are o culoare galbuie, placuta, carnea are o consistenta sporita, maturata, iar gustul este garantat de cunoscatori. Puiul Fericit este disponibil si intr-o varianta special personalizata pentru lantul de supermarketuri Auchan, sub denumirea de Puiul Fermierului, ca urmare a unui proiect customizat dezvoltat cu acest important client al nostru, a declarat Tatiana Cimpoesu, Vice-Presedinte Agricola. Avem incredere ca piata este, in acest moment, suficient de matura si de pregatita pentru noile variante ale produsului, in asa fel incat estimam ca vom ajunge la vanzari lunare de aproximativ 50 de tone din ambele variante a mai spus aceasta. Puiul Fericit va fi distribuit la nivel national. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro