Știri

128

Albalact a lansat ZuZu Max

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Comunicat Zuzu s-a gandit ca este vremea ca barbatii sa cucereasca frigiderul de-acasa si sa-si faca loc pentru un iaurt numai al lor.Zuzu Max este iaurtul special pe care Albalact l-a creat si lansat pentru barbati, in premiera pe piata din Romania.De ce pentru barbati? Pentru ca Zuzu Max nu face parte din nicio dieta, este un iaurt consistent, cremos, gustos, satios si cu un procent mai mare de grasime - exact cum le place barbatilor. Cu 10 la suta grasime in iaurtul natur sau cu bucati mari de fructe in iaurtul cu fructe, Zuzu Max e gustarea perfecta pentru o zi plina de energie. Mai mult decat atat, gama de iaurt cu fructe aduce sortimente speciale in categorie, cum este iaurtul cu mango, iaurtul cu afine sau cel cu mere si pere. Pentru ca si barbatii merita sa primeasca tot ce-i mai bunhellip;pentru ei. Zuzu MAX se adreseaza cu preponderenta segmentului masculin, un segment aproape ignorat pe piata autohtona a iaurturilor, in conditiile in care 48% din populatia din Romania este de sex masculin. Zuzu MAX nu a aparut intamplator, el este un raspuns la insight-urile pe care le avem de la consumatori. Studiile pe care le-am realizat ne-au aratat ca exista o nemultumire in randul populatiei masculine legata de faptul ca brandurile din categoria iaurt se adreseazain special femeilor.Barbatii se raporteaza in alt fel la categoria iaurt, pentru ei gustul bun este dat cremozitate si de continutul de grasime. Iar un stil de viata sanatos nu exclude produse cu continut mai mare de grasimi, cu atat mai mult cu cat vorbim despre un iaurt - prin definitie un aliment sanatos. Astfel, le-am adus barbatilor, in premiera, ceea ce si-au dorit,spuneCristina Miclea, Director de Marketing Albalact. Tot ce am creat pentru Zuzu Max, de la reteta, la design de ambalaj ?si activitati de promovare, a fost gandit pentru a raspunde nevoilor ?si preferintelor publicului tinta: barbatii. Asta nu inseamna, insa, ca Zuzu Max exclude femeile. Daca varianta iaurt natur este mai degraba pentru barbati pentru ca are un continut de 10% grasime, suntem convinsi ca iaurtul cu fructe va fi si pe placul femeilor, intrucat are bucati mari de fructe si un continutde doar 4% grasime. De altfel, comunicarea pentru iaurtul cu fructe urmareste acest concept - iaurtul pe care barbatii il pot imparti cu femeile de langa ei,adaugaCelina Condorovici, Senior Brand Manager Zuzupentru Albalact. Portofoliul Zuzu Max cuprinde: iaurt natur 10% grasime 300 de gr si 140 gr si iaurt cu fructe 4% grasime 125 gr in sapte sortimente: iaurt cu capsuni, iaurt cu mure si zmeura, iaurt cu afine, iaurt cu cirese, iaurt cu mere si pere, iaurt cu mango si iaurt cu piersici. Zuzu Max are parte si de o campanie de comunicare care cuprinde comunicare tv, comunicare online si activitati de promovare in magazine. Pentru spot-ul Zuzu Max - iaurtul pe care-l asteptau barbatii, agentia Next Advertising a ales un exponent de nadejde al populatiei masculine care ii provoaca la atitudine pe cuceritorii de frigidere. E uordm;or sa faci reclama unui produs aordm;teptat deja de public. In cazul lui Zuzu Max n-a trebuit decat sa recapitulam frustrarile bietilor barbati care ani de de zile s-au hranit cu iaurtelele dietetice low-fat ale consoartelor.Intr-o lume unde iaurturile sunt parca sinonime cu dieta, Zuzu Max face revolutie. Acum barbatii pot in sfar?sit sa manance iaurtul care le place, nu care-i ajuta sa-?si pastreze o silueta de invidiat,spuneLiviu David, Creative Director la Next Advertising. Din echipa de creatie a campaniei au facut parte: Cristina Miclea, Director Marketing si Celina Condorovici - Senior Brand Manager din partea Albalact; iar din partea Next Advertising: Sorin Popescu - Managing Director, Liviu David - Creative Director, Ioana Cabuz - Account Manager si Diana Benea - Junior Account Executive. Spotul TV a fost filmat cu casa de productie Multimedia Est si regizorul Hypno. Zuzu Max are si un site dedicatwww.zuzumax.ro, in care acelasi exponent al populatiei masculine ne aminteste despre cum femeile sunt de pe Venus, iar barbatii de pe Martehellip; adica despre cum femeile fac lucrurile intr-un fel, iar barbatii in alt fel. Lansarea Zuzu Max este inca o inovatie pe care Albalact o face anul acesta, dupa ce a incheiat investitii de aproximativ 8 milioane de euro in modernizarea si extinderea capacitatii de productie a fabricii de la Oiejdea, din judetul Alba. Investitiile au fost gandite sa sustina cresterea companiei in urmatorii ani si sa-i consolideze pozitia pe diverse segmente de piata. Prima inovatie pe care compania a facut-o in 2014 a vizat portofoliul de lapte si a adus in Romania un ambalaj unic - bidonul de plastic cu maner de 1,8 litri, pentru laptele Zuzu pasteurizat. Albalact a schimbat linia de ambalare si pentru iaurt, care din 2012a devenit un obiectiv strategic pentru companie. Linia noua a introdus un nou ambalaj in portofoliu - paharul de plastic patrat cu gramaj mic. *** Albalact - Alba Iuliaeste cea mai mare companie cu capital majoritar romanesc din industrie. Infiintata in anul 1971 ?si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 800 de angajati ?si peste 6000 de actionari ?si este listata la categoria Rasdaq a Bursei de Valori Bucureordm;ti. Albalact detine si 99,01% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate ?si UHT sub brand-urile saleFulga,Zuzu, Fruzu, Raraul, De Albalact?siPoiana Florilor.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2