Știri

141

Albalact-Profit si in T1

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Albalact a incheiat primele trei luni ale anului 2014 cu o cifra de afaceri de 112.713.462 lei, in crestere cu 10,03% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Tot in primul trimestru al acestui an, compania a obtinut un profit net de 11.482.164 lei, din care 7.176.134 lei reprezinta profitul rezultat din activitati cu caracter exceptional, respectiv transferul activitatii de logistica din Albalact SA in noua companie Albalact Logistic SRL, companie detinuta 100% de Albalact SA. Diferenta de 4.306.030 lei o reprezinta profitul net al companiei obtinut din activitatea de baza - prelucrarea si comercializarea produselor lactate, profit net care este cu 60,3% mai mare fata de cel obtinut in primele trei luni ale lui 2013. Compania anunta ca, in urma programului de rascumparare de actiuni aprobat prin Hotararea AGEA din 24.09.2013, pana la 31 martie 2014, a rascumparat un numar de 21.499.696 actiuni proprii, reprezentand 3,294% din capitalul social. Actiunile urmeaza sa fie anulate, cu acordul actionarilor societatii, in vederea reducerii capitalului social. Anul acesta, Albalact va relua si procesul de fuziune cu societatea Raraul, dupa ce actionarii au aprobat de principiu fuziunea, prin absorbtia Raraul de catre Albalact. Compania Albalact detine astazi 99,01% din capitalul social al societatii Raraul, pe care a achizitionat-o in 2008 si in care a investit an de an. Fuziunea societatilor Albalact si Raraul - necesara pentru dezvoltarea unui management integrat eficient - a fost amanata in 2010, pentru a nu afecta eligibilitatea proiectelor de finantare nerambursabila SAPARD, contractate de ambele societati si aflate la vremea aceea in derulare. Actionarii Albalact au mai aprobat, in Adunarea Generala a Actionarilor din Aprilie, initierea negocierilor cu potentiali investitori pentru instrainarea partiala sau totala a SC Albalact Logistics SRL, societate care a fost infiintata anul trecut si a preluat intreaga activitate de logistica a companiei. Compania Albalact, unul dintre cei mai mari producatori de lactate din Romania, ramane lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, dar este lider cu Zuzu si in total piata de lapte lapte UHT si lapte pasteurizat . Albalact este de asemenea lider de piata pe segmentul untului de masa, cu brandul omonim De Albalact si pe segmentul smantana, cu tot brand-ul De Albalact. Cu brand-ul Raraul, compania a urcat pe locul 2 pe segmentul branza proaspata de vaci. Zuzu Bifidus Snack este cel mai important proiect recent al companiei si completeaza portofoliul de iaurt al brand-ului Zuzu. Zuzu Bifidus Snack este o combinatie echilibrata de iaurt probiotic cu mixuri de cereale, fructe si seminte si vine in intampinarea consumatorilor care-si doresc o alimentatie sanatoasa. Zuzu Bifidus Snack este si o inovatie in aceasta categorie, pentru ca are combinatii de cereale si fructe unice pe piata, cum este mixul de goji cu stafide si merisoare sau mixul de fulgi de ovaz cu seminte in, dovleac si floarea-soarelui . Tot in categoria iaurt, Albalact a dezvoltat si brand-ul Poiana Florilor un brand mai tanar in portofoliul cu o gama de iaurturi cu aroma de fruct intr-o varianta de gramaj mai mica, de 100 de grame. Alte schimbari importante pentru Albalact au avut loc anul acesta. Zuzu a trecut printr-o noua etapa de rebranding, cu mici schimbari de design si ambalaj, care vor consolida identitatea brand-ului si ii vor conferi o si mai buna vizibilitate la raft. Toate ambalajele au fost redesenate in stilul viu, proaspat, simplu si natural al brand-ului Zuzu. Noutatile vizeaza si retetele, care au fost imbunatatite, in special la iaurtul cu fructe. *** Albalact - Alba Iuliaeste cea mai mare companie cu capital majoritar romanesc din industrie. Infiintata in anul 1971 ?si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 900 de angajati ?si peste 6000 de actionari ?si este listata la categoria Rasdaq a Bursei de Valori Bucureordm;ti. Albalact detine si 99,01% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate ?si UHT sub brand-urile saleFulga,Zuzu, Fruzu, Raraul, De Albalact?siPoiana Florilor.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2