Brandul de napolitane ?si inghetata JOE, una dintre cele mai bine vandute marci romaneordm;ti de dulciuri, reprezinta 10% din cifra de afaceri a Nestleacute; Romania, inregistrand vanzari in jur de 16 mil. euro, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. In 2012, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 161 mil. euro, acestea fiind ultimele date financiare prezentate de Nestleacute; Romania, cel mai mare jucator de pe piata dulciurilor ?si a cafelei in functie de rulaje. Segmentul de beshy;verages bauturi - n.red. , adica Nescafeacute;, reprezinta 18% din cifra de afaceri a companiei, brandul Maggi este al doilea cel mai mare din portofoliu ?si inseamna 17% din cifra de afaceri, in timp de dulciurile reprezinta 16% din rulaje, a declarat Herveacute; de Froment, directorul general al companiei. Fabrica JOE din Timiordm;oara a fost pusa pe picioare acum aproximativ 20 de ani de antreprenorul roman Florentin Banu ?si a fost preluata de grupul elvetian Nestleacute; in anul 2001, la 6 ani de la intrarea pe piata din Romania. Daca napolitanele sunt produse in Romania, inghetata JOE este fabricata intr-o unitate a grupului din Bulgaria. Compania nu ia in calcul transferarea productiei de inghetata in Romania. Mai multe, pe www.zfCorporate