Intr-un interviu acordat pentru Magazin Progresiv, domnul Dan Minulescu, Director General si fondator al companiei Macromex, a declarat: Am vazut in 2013 un final de an putin mai bun decat ne-am asteptat. Mi-ar placea sa cred ca acesta este un trend pe care il vom vedea si in 2014. Dupa patru ani de ceea ce am numit criza, consmatorul roman s-a resemnat si si-a dat seama ca trebuie sa nu se mai gandeasca doar la cum sa se protejeze de ce va fi mai rau. Cred ca in continuare singura parghie a noastra este inovatia. Vom cauta sa surprindem consumatorul atat prin produse, cat si prin comunicarea cu el. In cazul Macromex, in 2013 am avut crestere, insa mai mica decat in 2012, undeva pana in 10%. Anul acesta nu mai avem in plan sa lansam nicun un brand nou. Acum consolidam ceea ce am creat. Suntem fericiti cu brandurile actuale pe care le vom imbogati cu lansari de produse noi, care vor face diferenta in piata. In privinta bugentului pentru publicitate si promovare, daca punem tot ce am facut anul trecut, suntem la doua milioane de euro, iar anul acesta bugetul va fi si mai mare. Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro