Odata cu selectia efectuata de Cris-Tim, in randul copiilor care au fost alesi sa sustina noua campanie publicitara, compania a realizat deja primul set de spoturi publicitare menite sa dinamizeze vanzarile de Salam Sasesc. Copiii care apar in spoturi si care vor fi folositi in actuala campanie sunt: Rares Branescu, Cezara Nacu, Marta si Anisia Melinte, Sonya Sopcu, Mihai Bane, Delia Popovici, Irina Vizireanu.Campania a fost conceputa de Next Advertising si va fi sustinuta atat la televiziuni, cat si prin afisaj, pliante, retele de socializare etc. Cris-Tim este una dintre cele mai cunoscute companii de pe piata de mezeluri din Romania. Este o afacere care a crescut si s-a dezvoltat datorita pasiunii si entuziasmului Cristinei si lui Radu Timis. Filozofia Cris-Tim se invarte in jurul a catorva concepte cheie: familie, calitate, seriozitate si creativitate. Sotii Timis au considerat intotdeauna angajatii si clientii Cris-Tim ca o extensie a familiei lor, iar deciziile de business pe care le-au luat pana acum reflecta acest lucru.