De curand, Scandia a declansat o campanie publicitara in mediile de socializare online, vedeta actiunii fiind pateul Bucegi. Tema campaniei este cel putin surprinzatoare, la o prima vedere, dar pare a avea un deosebit succes, pagina Fb creata in acest scop avand multe accesari si continand multe postari care, cu totul sporesc notorietatea marcii. Campania este purtata prin intermediul publicitarulor de la Wunderman. Astfel, Iqads informeaza: Cel care ne indeamna la bun simt, buna purtare, respect si multumiri pe Facebook e un brand romanesc de pateu.Pate Bucegis-a repozitionat in anul 2013 si a decis sa vorbeasca familiilor cu bun simt, dorind sa revitalizeze regulile de buna purtare si recunostinta printr-o campanie de amploare, care a inclus elemente puternice deonline - aplicatiile de FacebookMultumiri celor dragi,Reguli noi la vremuri noisi site-ulsuntrecunoscator.ro. Campania-umbrela s-a numitOda Bunei Cresterisi s-a bazat pe faptul ca mancarea buna merge mana in mana cu buna crestere, iar oamenii bine hraniti sunt mai dispusi sa se poarte frumos, asa cum au declarat reprezentantii CAP. Ileana Badiu Managing Partner siCarmen Sterian Head of Strategy de la Wunderman, cei care se ocupa de partea de online, au declarat pentru sursa citata: Bucegi avea nevoie sa iasa din multimea pateurilor la conserva printr-o promotie memorabila si in conformitate cu personalitatea marcii Bucegi si a noii comunicari de repozitionare din 2013, care i-a adaugat o dimensiune emotionala, relevanta local -Bucegi: Pentru familii bine crescute. Mai multe, pewww.iqads.ro