Știri

158

Carrefour prelungeste pana pe 15 octombrie Campania Hai la scoala!

autor

MeetMilk.ro

distribuie

In prima luna a campaniei de strangere de fonduri desfasurata de UNICEF si Carrefour, peste 80.000 de clienti Carrefour au ales sa doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniti din medii defavorizate sa mearga la scoala. Pentru a oferi si altor clienti Carrefour din cele 26 de hipermarketuri din intreaga tara posibilitatea sa adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutand astfel copiii sa nu renunte la scoala, campania se prelungeste pana pe 15 octombrie 2014. Peste 1.200 de casiere Carrefour din intreaga tara sprijina campania si transmit clientilor mesajul ca Educatia ii poate ajuta pe copiii vulnerabili sa reuseasca in viata. O donatie de doar 1 leu poate face diferenta si fiecare dintre noi poate contribui. Alaturi de UNICEF si Carrefour, puteti schimba in bine viata unui copil. In Romania, sunt aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la scoala. Mai mult, 2 din 10 copii nu termina opt clase. Pornind de la aceste statistici ingrijoratoare referitoare la copiii care parasesc scoala, UNICEF a demarat in 2010 campania Hai la Scoala! de prevenire si reducere a fenomenelor de absenteism si abandon scolar. Banii stransi in urma campaniei vor sprijini interventiile UNICEF de la nivelul scolii, al familiei si al comunitatii. Interventiile la nivelul scolii au ca scop transformarea scolii intr-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor scolari, a directorilor si a cadrelor didactice pentru a-si adapta stilul de lucru nevoilor fiecarui elev. La nivelul familiei se urmareste intarirea legaturii parintilor cu scoala, implicarea in viata scolara a copiilor lor si acordarea de sprijin parintilor prin consiliere si discutii individuale. Interventiile la nivelul comunitatii urmaresc influentarea si mobilizarea membrilor comunitatii pentru a se implica si a sprijini familiile ai caror copii sunt in risc de abandon scolar. Este pentru prima data cand UNICEF, in colaborare cu partenerul sau Carrefour, foloseste in Romania add on bill adaugarea la bon a unei sume fixe ca metoda de strangere de fonduri.Mai multe, pe www.revista-piata.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2