122
Grupul francez Carrefour a lasat cel de-al cincilea format pe piata locala, respectiv magazinele de proximitate Contact, cu care ataca zona rurala din Romania, ocolita pana recent de retelele straine. Sub acest brand au fost deschise deja ordm;ase magazine, in Harman judetul Braordm;ov , Mizil judetul Prahova , Iveordm;ti judetul Galati , Harordm;ova judetul Constanta , Feteordm;ti judetul Ialomita ?si Pechea judetul Galati . Francezii mai aveau circa 150 de unitati pe piata locala sub alte formate, respectiv hipermarketuri Carrefour, supermarketuri Marshy;ket, magazine de proximitate Express ?si magazin online. Magazinele Carrefour Contact sunt magazine de proshy;ximitate, ca ?si Express, insa acestea din urma represhy;zinta formatul cu care francezii au mers in zona urbana.Contact reprezinta franciza Carrefour pentru zona rurala ?si periurbana, Acest format joaca rolul magazinului universal de pe vremuri, avand o sortimentatie larga, dar nu profunda nu multe branduri ?si varietati pentru aceea?si categorie de produs, n.red. , spune Andreea Mihai, direcshy;torul de marketing al grupului francez. Diferenta fata de Express este ca in cazul acestuia din urma magazinele au un model urban, cu o sortimentatie tipica de cumparator grabit, care are nevoie de o sortishy;mentatie profunda pe anushy;mishy;te articole gen ciocolata, mai explica Andreea Mihai. Mai multe, pe www.zf.ro