Categoria Snacks a generat in luna martie a acestui an 874 de aparitii in online, o crestere semnificativa fata de luna februarie, de 97 de procente, si un viewership de aproape 2.5 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta pe toate segmentele. In cazul presei online s-a inregistrat o crestere de 41% a numarului de aparitii, pe bloguri si forumuri vizibilitatea a crescut cu doar 3%, pe cand pe retelele sociale cresterea a fost de 110%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata deTreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilorde Snacks in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna martie de Pringles, Kubeti si KRAX. Dulciuri Sectorul Dulciuri a generat in luna martie a acestui an aproape 3.000 de aparitii in online, in scadere cu 16% fata de luna februarie, si un viewership de 3,8 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 27% in presa online, cu aproximativ acelasi procent pe bloguri si forumuri si 5% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata deTreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. Topul vizibilitatii brandurilorde Dulciuri in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna martie de Kit Kat, Milka si Heidi Chocolate. Topul celor mai importante paginiale brandurilor de Dulciuri in functie de numarul de quot;people talking about thisquot;, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Carte DOr, MMs Romania si Poiana. Cele mai de succes postarivin din partea paginilor Heidi Chocolate si Poiana.