Piață

402

Cererea de servicii alimentare personalizate a crescut cu 70%

autor

MeetMilk.ro

distribuie

În rețeaua internațională Glovo, care cuprinde 25 de țări, România ocupă locul doi ca număr de comenzi și locul al treilea după valoarea acestora, fiind o piață aflată în proces de maturizare, care continuă se dezvolte.

Cu scopul de a susține obiectivele de business ale companiilor partenere, Glovo oferă o gamă extinsă de servicii de promovare online și offline, peste 45 de branduri accesând astfel de instrumente în ultimul an. De altfel, cererea pentru serviciile de promovare personalizate a crescut cu 70% în ultima jumătate de an, comparativ cu aceeași perioadă din 2022.

Astfel, pentru companiile partenere, indiferent de domeniul de activitate, Glovo pune la dispoziție diferite tipuri de instrumente de promovare online & offline ce urmăresc creșterea vânzărilor în aplicație, fidelizarea utilizatorilor sau extinderea audienței.

Printre acestea se numără secțiuni tematice, colecții dedicate brandurilor, magazine virtuale, campanii optimizate de branding, cât și campaniioffline de sampling prin intermediul comenzilor livrate.

Printre cele mai accesate servicii de promovare din acest an s-au numărat secțiunile speciale de evenimente, căutările sponsorizate,Cart upSell și serviciile de sampling, brandurile din România care au apelat cel mai des la aceste opțiuni activând în categoriile de retail și FMCG.

Deși în România majoritatea comenzilor Glovo sunt realizate pe segmentul restaurante, compania având parteneriate cu mii de restaurante la nivel național, sectorul Q-Commerce (ce reunește supermarketuri și retaileri) se află pe un trend ascendent, clienții având posibilitatea de a accesa la un singur click distanță o paletă extinsă de articole din multiple categorii.

Datele arată că mai mult de 20% dintre utilizatorii Glovo din România au plasat cel puțin o comandă din categoria Q-Commerce.

La nivel Global aplicația Glovo este numărul 1 în ceea ce privește descărcările utilizatorilor în peste 20 din cele 25 de piețe în care operează compania, inclusiv în România. De altfel, viziunea companiei este aceea de a oferi utilizatorilor posibilitatea de a accesa ușor tot ce se află în orașul lor.

De asemenea, Glovo a început o transformare de la folosirea instrumentelor tradiționale de marketing la soluții noi în ceea ce privește publicitatea orientată spre performanță, integrând experiența utilizatorului, ceea ce se traduce într-o rentabilitate ușoară și garantată a investiției.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2