Spune-i cu o Coca-Cola si un cantec este invitatia pe care Coca-Cola o lanseaza tinerilor pasionati de muzica, in cea mai recenta campanie a sa. Astfel, pana la finalul verii, logo-ul emblematic Coca-Cola va fi insotit de versurile unor melodii celebre. Cu ajutorul acestora, tinerii se vor putea exprima prin muzica folosind hashtagul #SpuneiCuUnCantec.Fericirea, prietenia sau dragostea sunt doar o parte dintre subiectele care vor da startul conversatiilor pe durata campaniei prin sticlele si dozele Coca-Cola personalizate. Acestea vor purta pe eticheta mesajul unora dintre cele mai cunoscute melodii locale si internationale, alese in urma unui parteneriat cu casa de productie Universal Music. Playlistul variaza de la refrene clasice precum The greatest day sau Dont you forget about me, la titluri de top, asa cum sunt Dont cha, Hey Brother sau Love is the way. Pe langa versuri, dozele si sticlele de 250 si 500 ml de Coca-Cola vor avea predefinit pe eticheta un QR code care, odata scanat, le va permite consumatorilor sa asculte un fragment din melodia aleasa, inainte de a o transmite prietenilor. Initiativa Spune-i cu o Coca-Cola si un cantec este sustinuta atat prin intermediul platformei www.spuneicuuncantec.ro, cat si printr-o aplicatie speciala pentru smartphone. Prin intermediul acesteia, consumatorii pot lega noi prietenii, identificand in proximitatea lor persoane cu aceleasi preferinte muzicale. Mecanica acestei aplicatii le este explicata tinerilor de Connect-R, care sustine campania printr-un material video, disponibil online oricarui utilizator: Campania Spune-i Cu o Coca-Cola si un cantec face parte din initiativa globala Say It With A Song - una dintre cele mai mari campanii globale care incurajeaza consumatorii din toata lumea sa caute versurile care li se potrivesc cel mai bine, dar si pe acelea care ar putea deveni cadouri unice sau chiar un mijloc de exprimare, atunci cand cuvintele nu reusesc sa o faca. In Romania, campania #SpuneiCuUnCantec beneficiaza de un mix media care include: PR, digital, media si activari experientiale, prin care consumatorii se pot bucura de doze Coca-Cola personalizate cu versurile preferate. Pana la finalul campaniei, tinerii vor avea parte de multe alte surprize - de la panouri outdoor interactive cu live streaming pentru mesajele consumatorilor, asa cum este cel de la magazinul Cocor din Bucuresti - la un serviciu special, prin care cuvintele se transforma in versuri pentru cei dragi. Mai multe, pe www.revista-piata.ro