Coca-Cola Hellenic Romania, imbuteliatorul local al produselor din portofoliul Coca-Cola Company, a raportat un declin de 9% al vanzarilor sale in volum pe 2013, comparativ cu anul anterior. Compania a revenit astfel pe un trend descendent, dupa ce in 2012 inregistase o redresare usoara a afacerii o rata de crestere in volum de 2% fata de 2011 , informeaza Magazin Progresiv. Declinul vanzarilor volumice in ultimul trimestru din 2013 a fost mai mic decat cel inregistrat pe intregul an: in raport se mentioneaza o scadere low single digits sub 5% - n.r. pe Q4, dupa o crestere usoara in Q3. Performanta vanzarilor in 2013 a fost impactata negativ de catre dificultatile intalnite la nivel macroeconomic si la nivelul comertului, cat si de catre presiunile promotionale ale competitorilor. Volumele de vanzari au inregistrat scaderi pe toate categoriile mari pe care activam, cu exceptia categoriei de sucuri de fructe care a realizat un avans puternic de ordinul double digit peste 10% - n.r. , crestere sustinuta de lansarea Cappy Pulpy si de catre activitatile de marketing. De asemenea, bautura Coca-Cola Zero a performat peste media categoriei de bauturi racoritoare carbogazoase, inregistrand o crestere in volum de 32% in Q4, se arata in raportul financiar publicat recent de compania greceasca Coca-Cola Hellenic. In raport se mentioneaza si investitia masiva finalizata in 2013 in fabrica din Ploiesti a companiei. Este vorba de un proiect de 22 de milioane de euro pentru a pune in functiune o noua linie de imbuteliere a bauturilor racoritoare necarbonatate care contin bucati de pulpa de fruct. Astfel, Coca-Cola si-a transforma fabrica din Ploiesti in hub regional de export, bautura Cappy Pulpy produsa aici fiind livrata pe 6 piete din Europa Centrala si de Est, zona care insumeaza 100 de milioane de consumatori mai multe pe www.magazinulprogresiv.ro .