610
Într-un caz care a stat în jurul definiției „berii”, o instanță de apel din SUA a decis că firma Constellation Brands poate continua să vândă seltzeruri cu marca Modelo și Corona, informează BeverageDaily.
Constellation Brands a câștigat drepturile asupra numelui Corona în SUA atunci când AB InBev a vândut afacerea Grupo Modelo în SUA către Constellation în 2013: în timp ce AB InBev își păstrează drepturile asupra numelui Corona în altă parte.
Dar acel acord a fost creat înainte ca seltzerii duri să ajungă la faimă. AB InBev a susținut că Constellation a câștigat doar drepturile de a utiliza Corona cu produse din bere: argumentând că lansarea în 2020 a 4,5% ABV Corona Hard Seltzer în SUA a încălcat acest acord de licență. Aceeași problemă se aplică și modelului Constellation Ranch Water, a cărui lansare a urmat în 2022.
Cazul a continuat de când divizia mexicană a AB InBev, Grupo Modelo, a intentat un proces împotriva Constellation Brands în 2021. Dar săptămâna aceasta, o curte de apel din SUA a confirmat verdictul juriului de anul trecut conform căruia Constellation Brands nu a încălcat drepturile de marcă ale Grupo Modelo.
În 2013, Modelo a acordat Constellation o licență perpetuă pentru a utiliza mărcile Corona și Modelo pentru a produce și vinde „bere” în SUA: definirea berii ca „bere, bere, porter, stout, băuturi din malț și orice alte versiuni ale combinațiilor de mai sus. , inclusiv versiuni fără alcool ale celor de mai sus”.
Modelo a susținut că această definiție a „berei” nu este ambiguă din punct de vedere juridic: spunând că seltzers tari pe bază de zahăr nu sunt în mod evident „bere” sau „băuturi din malț”.
Dar Constellation Brands a susținut că contractul permite „orice alte versiuni” (subliniind că licența acoperă produse fără alcool, în timp ce definiția Modelo definește berea ca având alcool).
Al doilea circuit a considerat că lecturile ambelor părți ale termenului „versiuni” sunt plauzibile: ceea ce înseamnă că definiția a fost suficient de ambiguă încât a fost la latitudinea juriului să rezolve întrebarea.
„Suntem mulțumiți de afirmarea continuă că Constellation a acționat în conformitate cu drepturile sale în baza acordului nostru de sublicență.
Așteptăm cu nerăbdare să lăsăm această problemă în urmă și să ne concentrăm pe promovarea succesului continuu al afacerii noastre”, ne-a declarat un purtător de cuvânt al Constellation Brands (AB InBev). nu a raspuns).
La fel ca alte companii majore de bere, atât Brands Constellation, cât și AB InBev au trecut în categoria hard seltzer: Constellation condusă de Corona Hard Seltzer și AB InBev cu mărci precum Bud Light Seltzer, Michelob Ultra Organic Hard Seltzer și Bon & Viv și Natty Light Seltzer . (Foto: Freepik)