PiațăȘtiri

222

Consumatorii caută ingrediente artizanale și calități etice atunci când cumpără produse de patiserie

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Consumatorii tind să caute produse de calitate superioară, ingrediente artizanale și calități etice atunci când cumpără produse din categoria patiserie, potrivit unei noi cercetări de la Fedima, Federația Producătorilor și Furnizorilor Europeni de Ingrediente pentru Industriile de panificație, cofetărie și patiserie.

Fedima a făcut echipă cu agenția Kirona în cercetare, care a încercat să determine principalele motivații și barierele care determină consumatorii atunci când aleg să cumpere produse de patiserie, prăjituri și produse de patiserie fine vieneze.

Cercetările au fost efectuate în Franța, Germania și Marea Britanie si s-a constatat că majoritatea consumatorilor sunt înclinați către produse de calitate care „îi satisfac într-un mod sănătos, fără a compromite gustul”, exprimându-și totodată îngrijorarea cu privire la alimentele ultraprocesate.

În plus, aspectul vizual al prăjiturilor și produselor de patiserie a fost un alt factor de cumpărare, cumpărătorii căutând produse „puțin strălucitoare” atunci când cumpără produse de patiserie vieneze, un „aspect proaspăt” atunci când cumpără prăjituri și „culori atractive” atunci când cumpără produse de patiserie fine.

Statele de nevoi ale consumatorilor

Pe lângă satisfacerea foametei, cercetările au evidențiat și o serie de stări de nevoi ale consumatorilor, inclusiv delicii, răsfăț, bucurie, confort, o „ruptură de la obișnuit”, compensație și versatilitate.

Cercetarea a constatat că produsele de patiserie fine tindeau să fie asociate cu „momente de răsfăț și delicii pentru sine și pentru întreaga familie”, în timp ce produsele de patiserie vieneze sunt legate de „energie, răsfăț și confort”.

Între timp, prăjiturile sunt văzute ca o „plăcere de zi cu zi” în Franța, „răspunzând nevoilor de răsfăț și de energie”, în timp ce în Germania, prăjiturile îndeplinesc un rol în „întâlnirile sociale, [ca] o plăcere de zi cu zi pentru o pauză de cafea de după-amiază, [și] satisfacerea nevoilor de îngăduință”.

În Marea Britanie, prăjiturile satisfac în principal poftele de dulceață, a constatat cercetarea, batoanele și chiflele asemănătoare prăjiturii câștigând proeminență pe piață ca opțiuni convenabile, din mers.

Cercetarea a subliniat, de asemenea, oportunități potențiale de îmbunătățire în categoria de patiserie, inclusiv „adăugarea unei noțiuni de modernitate” rețetelor de lungă durată; experimentarea cu „arome unice” și texturi; dezvoltarea în continuare a subcategoriei premium; și dezvoltarea altor zone de confort, cum ar fi produsele ambalate individual.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2