Intr-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Manuela Banu, Manager General al companiei a declarat ca, potrivit analizalor privind anul 2013, Orkla Foods Romania si-a marit cifra de afaceri cu 10 %. Manuela Banu a adaugat:Business-ul Orkla Foods Romania a totalizat circa 40 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu 10% fata de 2012, rezultatele fiind in parametrii estimati de noi la inceputul lui 2013. In retail, in fiecare categorie am avut o evolutie buna, iar cele mai mari cresteri au fost inregistrate in vanzarile de mustar si ketchup - ratele fiind de 15%, respectiv 12%. Acestea sunt categorii in care am performat foarte bine in ultimii ani si in care detinem pozitia de lider de piata. De asemenea, vanzarile au fost pe un trend ascendent si in categoriile margarina de gatit si pate, ratele de crestere fiind de ordinul single digit sub 10% - n.r. , iar in restul categoriilor pe care activam vanzarile in comert s-au mentinut constante, in contextul unor piete aflate intr-o usoara scadere. Divizia business-to-business a Orkla Foods Romania, prin care aprovizionam cofetarii, patiserii si alte unitati din HoReCa, a avut si ea o performanta foarte buna in 2013, cu o crestere a vanzarilor de 13% in valoare si 16% in volum. As mai vrea sa mentionez si exporturile ca factor de crestere a cifrei de afaceri: anul trecut volumele exportate s-au majorat cu 50% fata de 2012, acestea ajungand la aproximativ 5% din cifra de afaceri a companiei. Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro