Danone Romania, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata locala a lactatelor, va directiona investitiile din acest an in creordm;terea consumului de iaurturi ?si in lansarea de noi produse, a declarat Dieter Schulz, directorul general al companiei vezi FOTO , in cadrul conferintei de lansare a campaniei Gusta viata zambind. Ca parte a strategiei, Danone a lansat recent o serie de produse noi, iaurturi simple ?si cu fructe cu un continut scazut de grasime, segment care a cunoscut o ascensiune rapida in ultima perioada in conditiile in care gama de iaurturi dietetice a inregistrat o triplare a vanzarilor in ultimul an, potrivit managerului Danone. Totodata, reprezentantii companiei au precizat ca vor avea lansari de produse noi ?si in a doua jumatate a anului, punand accentul in principal pe produse pentru micul-dejun ?si pe segmentul iaurturilor pentru copii. Anul 2014 va fi plin de provocari pentru Danone, datorita presiunii costurilor cu materia prima ?si inflatia determinata de creordm;terea pretului energiei electrice. Romania e insa in continuare o tara interesanta, in ciuda perioadei dificile din prezent, cu oprtunitati de creordm;tere, a adaugat Dieter Schulz. Campania Danone Gusta viata zambind urmareordm;te creordm;terea consumului de iaurt pe plan local prin sustinerea stilului de viata sanatos printr-o alimentatie echilibrata, optimism ?si sport. Campania laquo;Gusta viata zambindraquo; este unul dintre stalpii business-ului nostru in acest an. Zambetul a facut tot timpul parte din logo-ul nostru, doar ca acum este mai explicit ?si mai liber, a afirmat Dieter Schulz. Campania va sustine ?si unul dintre obiectivele Danone pentru acest an, creordm;terea consumului de iaurt in Romania, care se afla pe ultimele locuri la consumul de iaurt in Europa. In prezent, romanii consuma doar 6 kg de iaurt pe an, ceea ce reprezinta un iaurt la aproximativ doua saptamani, in timp ce bulgarii ating un consum de 22 kg de iaurt pe an. Cu o cifra de afaceri de peste 500 milioane lei in 2012, Danone PDPA Romania are in prezent peste 500 de angajati ?si un portofoliu ce depaordm;eordm;te 80 de produse, principalele marci fiind Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Oikos ?si Casa Buna. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro