Repere

641

Giganții alimentari au făcut bani buni de la începutul anului

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Recent, Beveragedaily a analizat modul în care companiile internaționale și regionale de sănătate și nutriție s-au descurcat din punct de vedere financiar, oferind informații despre Danone, Unilever, Otsuka, Kirin și The a2 Milk Company, toate acestea descurcându-se foarte bine de la începutul anului 2024 și până acum.

Danone: Afacerea din China este ”extrem de puternică”

CEO-ul Danone a spus pentru sursa citată că afacerea sa din China a fost „extrem de puternică” în exercițiul financiar 23, creșterea fiind propulsată de portofoliul său de nutriție specializată, inclusiv produse de nutriție pentru sugari și medicale.

Vânzările Danone pentru întregul an pentru exercițiul financiar 23 au fost de 27,6 miliarde de euro (29,9 miliarde de dolari), în creștere cu șapte la sută pe o bază similară. Profitul operațional recurent a fost de 3,5 miliarde EUR (3,79 miliarde USD), cu o marjă de 12,6%, în creștere cu 40 de puncte de bază (bps) față de anul precedent.

CEO-ul Antoine de Saint-Affrique a descris afacerea Chinei din ultimul an ca fiind „extrem de puternică”, invocând un portofoliu mai puternic de formule pentru sugari și o afacere puternică de nutriție prin tub.

Învingerea pieței: laptele a2 raportează o creștere de 1,5% în sectorul în scădere a formulelor pentru sugari din China

Compania de lapte a2 a declarat că vânzările sale de formule pentru sugari în China au crescut cu 1,5% în prima jumătate a anului 2024, deși piața generală a scăzut cu aproape 14% din vânzări.

Venitul total a crescut cu 3,7%, până la 812,1 milioane USD (499,4 milioane USD). Profitul net după impozitare atribuibil proprietarilor companiei a crescut, de asemenea, cu 15,6%, până la 85,3 milioane USD (52,5 milioane USD).

China, fiind cea mai mare piață a sa, a înregistrat o creștere a vânzărilor de formule pentru sugari cu 1,5%, în ciuda vânzărilor totale pe piață au scăzut cu 13,6% și volumul a scăzut cu 10,7%.

Stimularea băuturilor cu electroliți, succes pentru Otsuka Holdings

Băutura cu electroliți Pocari Sweat a înregistrat o cerere puternică, în special în China în era post-pandemie, depășind rata de creștere a băuturilor pentru sport pe piața APAC de peste cinci ori.

Brandul, deținut de Otsuka Holdings, a fost citat ca un factor cheie care stimulează creșterea companiei în activitatea sa nutraceutică.

Otsuka Holdings a raportat o creștere cu 16,1% a veniturilor totale la 2,018 miliarde USD (13,5 miliarde USD) în FY23, profitul total al afacerii a crescut cu 78,7% la 312,6 miliarde USD JPY (2,09 miliarde USD).

Rezultate Kirin FY23: veniturile din băuturile funcționale pentru sănătate au crescut cu 30%, determinate de ofertele imune și de sticle mici

Kirin a raportat o creștere puternică a veniturilor afacerii sale cu băuturi nealcoolice, determinată de cererea de băuturi funcționale pentru sănătate și în special de cele din sticle PET de volum mic.

Venitul total al companiei a crescut cu 7,3%, până la 2.134,4 miliarde USD (14,2 miliarde USD), în timp ce profitul înainte de impozitare a crescut cu trei procente, la 197 miliarde USD (1,31 miliarde USD).

Un factor cheie al veniturilor a fost seria Kirin Oishii Immune Care, care a înregistrat o creștere a volumului de vânzări al produselor sale îmbuteliate PET de volum mic, care vin în 100 ml fiecare, a crescut de 3,4 ori față de an.

Unilever are succes în India

La rândul său, Unilever India consideră că creșterea sectorului alimentar constă în produse cu valoare adăugată cu prețuri mai mari.

Hindustan Unilever India (HUL) a evidențiat concentrarea continuă asupra strategiei sale premium pentru a susține creșterea continuă în țară, citând produse precum Horlicks Plus ca exemplu major.

În rezultatele sale din T3FY2023, compania a raportat o creștere procentuală aproape constantă de 0,1%, până la 154,6 miliarde INR (1,86 miliarde USD) și o scădere cu minus două procente a profitului după impozitare la 34,6 miliarde INR (416,4 miliarde USD).

Pe fundal, compania consideră că categoria sa Health Food Drinks, inclusiv Horlicks Plus, este o „categorie atractivă din punct de vedere structural” cu potențial de creștere pe termen lung. (Foto: Freepik) 

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2