Pentru grupul Alka, unul dintre cei mai mari producatori locali de dulciuri si snaks-uri sarate, 2013 a fost anul finalizarii unor proiecte mari, incluzand lansarea Toortitzi - o investitie de peste 5 milioane de euro. Rezultatele nu s-au lasat asteptate: crestere de peste 20% a cifrei de afaceri anul trecut fata de 2012. Aflati de la Ady Hirsch, CEO Alka, pe ce se bazeaza compania pentru a genera o crestere la fel de substantiala si in 2014. Pentru noi, 2013 a fost un an cu o dinamica pozitiva, in care am continuat sa punem in practica strategia pe termen lung a grupului. Principalele noutati au fost reprezentate de intrarea in doua categorii noi, cu Toortitzi si cu Croissantul Casei, rebrandingul si repozitionarea marcii Alfers - Placeri simple precum si lansarea gamei de napolitane 3+1, o combinatie de creme foarte apreciata de catre consumatori. In plus, tot in 2013 am lansat si marca Biscuitii Casei care face parte din povestea Prajitura Casei si Croissantul Casei care s-a bucurat de o primire foarte buna pe piata, cifrele dovedindu-ne acest lucru. Practic, am investit foarte mult in dezvoltarea de branduri si produse noi - atat in echipamente, infrastructura, cat si in promovarea noutatilor si in executia in magazin. Doar in cazul Toortitzi, vorbim de investitii cumulate de peste 5 milioane de euro realizate de compania noastra pana acum, suma ce include echipamentele, procesul de cercetare si dezvoltare de produs, lansarea si actiunile de sustinere a vanzarilor: o campanie agresiva in Outdoor, sampling in retele de retail si in magazine independente, cat si actiuni de promovare pe litoral, produsul fiind lansat in luna iunie. Toate aceste noutati au fost foarte bine primite de catre consumator, ne-au consolidat pozitia pe piata si au contribuit substantial la cresterea cu peste 20% a cifrei de afaceri in 2013 fata de anul anterior,a declarat Ady Hirsch, pentru www.magazinulprogresiv.ro.