Știri

119

Heineken provoaca de astazi consumatorii sa isi descopere orasul, prin noua campanie Cities of the World

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Heinekenreg; lanseaza astazi in Romania cea mai noua campanie globala a brandului, Cities of the World, menita sa inspire oamenii sa iasa din zona de confort si rutina de zi cu zi si sa descopere secretele oraselor in care locuiesc. Campania integrata Cities of the World include un spot TV, precum si o serie limitata de sticle Heineken, personalizate cu numele catorva dintre cele mai importante capitale ale lumii, printre care si Bucuresti. The City este al saptelea si cel mai recent spot din platforma globala The Legends si prezinta barbatul urban din societatea contemporana, determinat sa isi descopere si depaseasca propriile limite. Dezvoltat de Heineken, in parteneriat cu agentia de publicitate Wieden + Kennedy Amsterdam, The City spune povestea unui asemenea barbat, care porneste intr-o reala aventura pentru a returna un set de carti de vizita posesoarei de drept, o femeie frumoasa, pe nume Eve. In spotul TV, fiecare carte de vizita ghideaza personajul principal in locuri surprinzatoare si ascunse din orasul sau, intarind ideea ca barbatii increzatori nu trebuie sa se opreasca niciodata din explorat, chiar si daca este vorba de cele mai apropiate destinatii sau locatii. Campania TV aminteste faptul ca fiecare oras ofera posibilitatea unei aventuri, chiar si printre cladiri sau pe marile bulevarde. Trei versiuni ale spotului, de 30, 60 si 90 de secunde, vor fi disponibile in Romania pe canalele media traditionale, dar si in format digital. stim ca majoritatea consumatorilor Heineken, desi sunt familiari cu cele mai in voga locatii din orasele in care locuiesc, de multe ori nu isi parasesc zona de confort pentru a explora necunoscutul, a declarat Andrea Veress, Group Brand Manager Global and Premium Brands, Heineken Romania. Prin Campania Cities of the World, dorim sa ii inspiram sa renunte la obiceiurile lor de zi cu zi si sa descopere secretele propriilor orase. Capitala tarii noastre ne ofera adevarate comori urbane, motiv pentru care, dupa data de 20 iulie, va exista pe piata o sticla Heineken dedicata acestui oras. Dorim sa inspiram oamenii sa descopere cele mai surprinzatoare locuri din Bucuresti. Pentru a sarbatori aceasta lansare, Heineken a realizat o serie personalizata si limitata de sticle, fiecare prezentand una dintre urmatoarele cinci orase: New York, Shanghai, Amsterdam, London si Rio de Janeiro. Totodata, dupa data de 20 iulie, va exista si o sticla special branduita cu Bucuresti. Data de 15 iulie marcheaza lansarea oficiala a spotului The City in Romania si a campaniei Cities of the World, urmand ca numeroase alte activari sa fie organizate la nivel local in peste 100 de tari. Pentru a va bucura de campania Cities of the World alaturi de Heineken, va rugam sa urmariti Heineken pe Twitter @Heineken , sa vizitati pagina dedicata de Facebook a Heineken www.facebook.com/Heineken si sa urmariti spotul The City pe canalele media traditionale si in format digital.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2