InRomania, Hochland a lansat cascavalul in anul 2002 si in prezent produce 2.000 de tone anual. Principala piata de desfacere este cea locala, exporturile reprezentand o activitate inceputa recent. Cascavalul produs la Sovata este exportat in tari precum Bulgaria, Serbia, Croatia si Macedonia. Pe piata romaneasca, evaluata la 100 de milioane de euro, Hochland detine o cota de 18%. Piata locala nu are evolutii spectaculoase, cascavalul este principala categorie cu o evolutie constanta in ultimii 2-3 ani. Oamenilor le pasa mai mult de ce mananca. De exemplu, la un restaurant din Germania iti explica la un restaurant de unde iau carnea de vita, iti dau detalii despre ferma. Exista un interes din ce in ce mai mare pentru produsele locale fata de acum zece ani. Consumul de branzeturi va creste odata cu orientarea spre un stil de viata sanatos. Desi este o piata relativ asezata se mai pot face lucruri, a declarat pentru Wall Street Andreea Marincescu, director de marketing al Hochland Romania.