FrieslandCampina, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala a lactatelor si proprietarul brandului Napolact, estimeaza ca afacerile vor reintra pe profit in urmatorii 2-3 ani, dupa ce din 2011 compania inregistreaza pierderi in Romania. 2014 pare sa fie mai bine decat in 2012-2013 cand a fost o situatie dificila. Avem sperante mari ca 2015 va fi un an foarte bun, cu o crestere de 2-3% la nivel economic, daca TVA va scadea va fi un bonus, insa ne uitam la puterea de cumparare. Napolact performeaza cel mai bine din portofoliu si avem o prezenta puternica pe iaurt, sana, chefir, spune Jan Willem Kivits, CEO al FrieslandCampina Romania. Potrivit datelor furnizate de Ministerul Finantelor, producatorul a incheiat anul trecut cu afaceri in scadere, pana la 361,3 mil. lei fata de 407,1 mil. lei in 2012. In plus, pierderile s-au adancit la 19,2 mil. lei, fata de 18,9 mil. lei in 2012. Executivul olandez mizeaza insa pe reintrarea pe profit in urmatorii 2-3 ani. Mai multe, pewww.wall-street.ro