Intr-un interviu publicat de Magazinul Progresiv, domnul Sorin Timus, manager general al companiei Hochland a declarat ca in ultimii ani a constatat aparitia pe piata a numeroase produse. Acesta a adaugat: Piata de branzeturi a evoluat foarte mult in acesti ani, in primul rand datorita cresterii calitatii produselor. Daca in urma cu 10 ani calitatea constanta era o raritate, acum ea incepe sa devina normalitate. Odata cu intrarea in UE a Romaniei in 2007 am observat o invazie de sortimente de produse noi, aparitia a noi segmente de piata, iar consumatorul a devenit mai pretentios si mai sofisticat.Industria de branzeturi este extrem de dinamica, o piata foarte competitiva cu peste 200 de producatori la nivel national. Este firesc sa intalnesti zilnic provocari mai mici sau mai mari. Daca ar trebui sa numesc unele mai relevante, ele sunt: consolidarea pozitiei de lider intr-o piata atat de competitiva, in care produsele marca proprie a retailerilor castiga cota de piata in fiecare an, mai ales incepand din 2009; preluarea de catre echipa Hochland Romania a zonelor Adriatica si Balcani. Referitor la activitatea companiei pe care o conduce, domnul Timus a subliniat principalele atuuri: Achizitia celor doua fabrici de la Sighisoara si Sovata, Intrarea Hochland in fiecare categorie importanta prin lansarea de noi produse, Proiectele de trade marketing, category management si merchandising, Investitia permanenta in protejarea mediului,dezvoltarea pietei a fost sustinuta si prin investitia permanenta in proiecte care au implicat fermierii. Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro