156
Irina Mandoiu lucreaza pentru Albalact din anul 2005, cand a intrat in echipa de management care a lansat brandul Zuzu, iar in prezent raspunde de patru dintre cele mai importante departamente ale companiei: business analysis, trade marketing, sales ?si operatiuni. Spune ca a vazut compania parcurgand drumul de la un jucator local la un jucator national, iar apoi la cel mai mare producator roman din industria laptelui. S-a ocupat initial de trade marketing: Faceam asta la nivel empiric, pentru ca atunci compania nu era atat de bine structurata. Ulterior, a preluat divizia de management a vanzarilor in retelele de comert modern, despre care spune ca a fost cea mai incitanta slujba cu putinta, a declarat Irina Mandoiu pentru Ziarul financiar. Cel mai important canal de vanzare pentru Albalact este comertul modern, care aduna 60% din vanzarile producatorului. De la pozitia de key account ?si trade marketing manager, Manoiu a devenit responsabila de strategia de vanzari, distributie ?si operatiuni a companiei Albalact, coordonand o echipa de circa 300 de oameni. Constructia aproape de la zero a departamentului comercial pe care astazi il conduc a fost cea mai mare realizare. De la o echipa simpla cu o gandire simpla, am ajuns la una dintre cele mai puternice echipe de vanzari, cu o structura complexa ?si o relatie cu partenerii noordm;tri la fel de complexa, spune managerul de la Albalact. In conditiile in care in primul semestru piata lactatelor a fost relativ stabila, Albalact a incheiat aceasta perioada cu o creordm;tere a cifrei de afaceri cu 11,6% comparativ cu aceea?si perioada din anul 2013 ?si a ajuns la un rulaj de 228,3 milioane de lei circa 52 milioane de euro , conform celui mai recent raport al companiei. Acest avans s-a datorat in principal creordm;terii vanzarilor.