128
Anul acesta, Albalact isi propune depasirea pragului de vanzari de 500 de milioane de lei. La cresterea planificata, de aproximativ 20% fata de nivelul atins in 2013, vor contribui atat lansarile noi din portofoliul companiei, cat si proiectele de sustinere a vanzarilor in retailul traditional - segment de piata acoperit in mod direct de catre producator. Referitor la intentiile Albalact, Irina Mandoiu, director comercial al companiei, a declarat pentru Progresiv ca: Anul acesta vrem sa depasim pragul de vanzari, urmarind o crestere cu aproximativ 20% fata de 2013. La acest avans vor contribui atat inovatiile de ambalaj anuntate la inceputul lunii iunie - bidoanele de lapte Zuzu si paharul de plastic patrat cu gramaj mic pentru iaurturi - cat si marea lansare a anului, primul iaurt din Romania dedicat barbatilor, Zuzu Max. Este o noutate absoluta pe piata, care se adreseaza unui segment de consumatori neglijati pana acum in comunicarea brandurilor din categorie. Studiile pe care le-am realizat in ultima perioada ne-au aratat ca exista o nemultumire in randul populatiei masculine legata de faptul ca brandurile care activeaza in categoria iaurt se adreseaza cu preponderenta femeilor. Adaugand aici faptul ca barbatii reprezinta 48% din populatia Romaniei, am decis sa fim noi primii care se adreseaza acestei categorii cu o intreaga gama de iaurturi. In cadrul acesteia, varianta de iaurt natur se adreseaza barbatilor, avand un continut de grasime de 10% si un ambalaj mare de 300 de grame, pe langa cel clasic de 140 g, iar variantele cu bucati de fructe propun arome speciale in categorie, precum mango, afine, mere si pere etc. Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro; Foto: Wall Street