Știri

126

KFC mizeaza, in 2014, pe extinderea restaurantelor de tip drive thru

autor

MeetMilk.ro

distribuie

KFC mizeaza in acest an, pe restaurantele de tip drive thru, avand in plan deschiderea a cel putin doua unitati de acest fel in Bucuresti, potrivit directorului general al companiei, Mark Hilton, care arata ca, in 2013, business-ul a crescut, desi consumatorii au devenit mai precauti si economi. quot;In urma deschiderii unitatilor drive thru in Bucuresti, Baneasa si Dristor, credem ca acest model are un potential mare de crestere, de aceea avem in plan sa deschidem cel putin alte doua noi restaurante de acest tip in Bucuresti anul acesta. In plus, vom lua in considerare oportunitatile viitoare care vor aparea, in mall sau stradal. Targetul nostru este sa deschidem in jur de 3-5 restaurante in 2014, si ne propunem sa mentinem acest trend in urmatorii aniquot;, a declarat Hilton pentru Mediafax. Reteaua numara in prezent, 51 de restaurante, dintre care cinci sunt drive thru: in Bucuresti 2 , Arad, Iasi si Sibiu. Investitia medie intr-un restaurant in mall este de aproximativ 350.000 euro, in timp ce fondurile alocate pentru locatiile de tip drive thru pot ajunge la 700.000 de euro. Pentru un restaurant nou, KFC creeaza 20-30 de locuri de munca noi, iar pentru unitatile de tip drive thru pana la 50. Hilton spune ca restaurantele KFC sunt o optiune pentru primul job al tinerilor, avand un program flexibil - full time, part time sau doar in zilele de weekend. quot;KFC are o echipa de peste 1.500 de oameni in toata tara ... multi dintre managerii de restaurante si-au inceput cariera la KFC in bucatarie sau la casaquot;, a spus Hilton. In ceea ce priveste anul 2013, seful KFC arata ca a fost unul cu multe provocari, atat la nivel macroeconomic, cat si la nivelul consumatorului, care este mai precaut si econom. quot;2013 a fost un an provocator, consumatorii si-au schimbat obiceiurile de consum in ultimii ani, devenind mai precauti si mai economi. In ciuda provocarilor, suntem multumiti de performanta KFC, business-ul a crescut, iar restaurantele din Bucuresti si din afara Capitalei au avut rezultate bune. Este prea devreme sa spunem acum cat de mult au crescut vanzarile in 2013, insa cu siguranta a fost vorba despre o crestere, aceasta fiind sustinuta de inaugurarea a 4 restaurante KFC, la Baia Mare, Ploiesti, Galati si in noul centru comercial din Bucuresti, Promenadaquot;, a aratat Hilton. Anul trecut, restaurantele KFC au deservit peste 20 de milioane de clienti, primele trei produse preferate de acestia fiind Crispy Strips, aripioarele picante si sosul de usturoi. quot;Obiectivul nostru principal ramane desigur, sa ne asiguram ca ne vom imbunatati serviciile si de acum inainte, acesta reprezentand un element diferentiator pentru KFC. In acest mod, vom reusi sa crestem si vanzarile. ... Clientii nostri continua sa se orienteze spre ofertele value si produse noi, iar in 2014, vom continua sa fim aproape de nevoile lor ... ne propunem sa atragem cel putin acelasi numar de consumatori pe termen lungquot;, a precizat Hilton. In ceea ce priveste performanta restaurantelor, fiecare are propriile caracteristici si targeturi. Mai multe, pe www.wall-street.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2