Intr-un interviu acordat Revistei Piata, Ovidiu Spinu, managerul companiei a declarat ca Piata din Romania este in continua crestere si dezvoltare. Putem spune ca interesul consumatorilor romani este crescut pentru toata gama de produse La Colline. Prin comparatie, consumatorii din Europa de Vest si continentul nord-american sunt mai buni cunoscatori ale branzeturilor si produselor lactate proaspete de capra. Branzeturile de capra sunt prezentate ca si delicatese in majoritatea restaurantelor de calitate si la evenimentele mondene importante. Interesul crescut al consumatorilor a determinat dezvoltarea impresionanta a sectorului destinat produselor lactate de capra pe piata din Romania in ultimii 2 ani, ceea ce este in stransa legatura si cu aparitia producatorilor autohtoni, care isi fac loc pe piata pe langa importatori. Acest fapt se reflecta si in rulajele tot mai mari pe care le avem si in dezvoltarea magazinului online, prin care expediem produse La Colline chiar si in localitati mici, rurale. Categoriile de consumatori de produse lactate de capra sunt din cele mai diverse, incluzandu-i si pe aceia interesati de un stil de viata sanatos, alimentatie diversificata si echilibrata, si tinerele mamici care vor sa realizeze diversificarea alimentatiei copiilor. Mai multe, pe www.revista-piata.ro