Discounterul german Lidl va deschide un nou concept de magazin, tip convenience, in centrul orasului Antwerp din Belgia, scrie Planet Retail. Potrivit sursei citate, noul concept este focusat pe fresh-food, are brutarie proprie si ofera clientilor si cafea proaspata, Nespresso. Magazinul are doua intrari si doua zone de case de marcat. Tot in Belgia, Lidl a deschis recent un magazin tip outlet, numit Solid, in locul unui magazin de-al sau obisnuit, unde sunt comercializate articole non-food lsa preturi reduse, precum si produse de bacanie. Solid nu este insa un concept strategic pentru Lidl, astfel ca nu va fi extins. Retailerul detine magazine similare in Irlanda, Grecia si Germania, iar scopul acestora este de a vinde stocurile excedentare ramase in urma unor promotii anterioare. Prin contrast, noul concept, amplasat in centrul orasului, pare mult mai interesant, ce poate deveni o noua directie pentru Lidl, avand in vedere ca a deschis un magazin-pilot similar si in Marea Britanie. Mai multe, pe www.modernbuyern.ro