130
Evenimentul a fost organizat de catre echipa Maggi, din cadrul Nestle Romania, in parteneriat cu agentia de digital ?si direct marketing Kaleidoscope Proximity. Acesta a constat in oferirea de bucate traditionale de Paordm;te, pentru 40 de medici de la Spitalul de Urgenta Floreasca. Am vrut sa le multumim romanilor de nota 10, care se dedica intru totul meseriei ?si care sunt alaturi de intreaga comunitate, indiferent de zi. Pentru cateva clipe, am vrut sa fim noi cei care sunt alaturi de ei, in momente speciale. Nu am putut sa le oferim timp alaturi de familie, insa am putut sa le oferim putin din spiritul sarbatorilor de Paordm;te, printr-o masa cu bucate traditionale, a declarat Alina Constantin - Business Manager Culinary. Multumirile noastre merg catre managerul Spitalului Clinic de Urgenta Floreasca - Prof. Dr. Vlad Macovei -, dar ?si catre intreg colectivul administrativ ?si medical care ne-a sprijit ?si ne-a intampinat cu toata caldura. Au fost 6 ore incredibile prin care am devenit cu totii romani de nota 10, a declarat Andreea Strachina, Creative Strategist, Kaleidoscope Proximity. Evenimentul, o premiera atat in Romania, cat ?si in istoria spitalului, reprezinta un efort al echipei Maggi Romania de a readuce romanii de nota 10 in atentia tuturor. In contextul actual, in care agenda publica este acaparata de fal?si eroi, adevaratii oameni de nota 10 trec mai degraba neobservati, iar recunoaordm;terea lor este aproape inexistenta. Maggi Romania i?si doreordm;te sa recompenseze romanii de nota 10, care rup din timpul petrecut cu familia, pentru a-l pune in folosul comunitatii ?si sa le faca povestea cunoscuta. Mai multe, pe www.piata-ro