130
McDonalds incep quot;Saptamani romaneordm;tiquot;, o campanie desfaordm;urata intre 22 aprilie ?si 22 mai, prin care sunt introduse produse specifice bucatariei romaneordm;ti.Noua editie a campaniei vine cu spotul TV quot;Culmea pofteiquot;, semnat de agentia de publicitate TBWA. Astfel, timp de o luna, in restaurantele McDonalds din intreaga tara sunt disponibile chiftelute, caordm;caval pane ?si mini papana?si cu inghetata. Carnea de porc este furnizata de OSI Group Germania, caordm;cavalul pane ?si mini papana?sii provin de la Panotej din Ungaria, iar laptele folosit in pregatirea cupelor de inghetata este furnizat de Meggle AG ?si Berglandmilch Egen Austria .Oferta este completata de sandviordm;ul cu porc ?si sos de hrean, produs permanent in portofoliul lantului de restaurante. In 2013, McDonalds a introdus pentru prima oara campania quot;Saptamani romaneordm;tiquot; intre 1 mai ?si 2 iunie. Atunci, in lantul de restaurante McDonalds au fost introduse produsele McMici ?si Sandviordm;ul cu porc ?si sos de hrean. Editia s-a incheiat cu vanzarea a 300.000 de McMici, aordm;a ca McDonalds a relansat campania in perioada 25 octombrie - 28 noiembrie. McDonalds Romania are 65 de restaurante in 21 de oraordm;e, dintre care 30 se afla in Bucureordm;ti. Compania are peste 4.000 de angajati ?si primeordm;te zilnic peste 150.000 de clienti in intreaga tara. Mai multe, pe www.wall-street.ro