Muller a lansat recent o noua identitate vizuala pentru produsele sale din categoria de lactate albe - lapte, iaurt, smantana. La inceputul lunii iunie, compania i?si va face intrarea pe piata caordm;cavalului, una dintre cele mai interesante miordm;cari in categorie, in acest an. Pornind de la atributele care definesc brandul, Muuml;ller, impreuna cu agentia de creatie Jazz, a gandit un design de ambalaj proaspat, minimalist ?si centrat pe produs. Noul ambalaj a fost creat pentru a intampina aordm;teptarile pe care consumatorii Muuml;ller le au de la produsele companiei: calitate atat din punctul de vedere al gustului, cat ?si al design-ului. Aceasta schimbare in designul produselor Muuml;ller vine ?si ca o intampinare a reglementarilor UE ce presupun o etichetare clara ?si o vizibilitate mai buna pentru elementele definitorii ale unui produs lactat. Astfel, produsele Muuml;ller au un design aerisit, cu inscriptii uordm;or de urmarit, in care sunt foarte vizibile coeficientul de grasime al produsului, informatiile nutritive ?si gramajul. Odata cu aceasta schimbare de design a lactatelor albe, Muuml;ller a lansat pe piata ?si iaurtul cremos cu 5% grasime.