Am alocat 100.000 de euro pentru deschiderea acestui magazin, insa bugetul initial a fost depa?sit. Este un concept nou pentru piata clujeana, insa nu avem plashy;nuri pentru deschiderea altor magazine in Cluj-Napoca sau in afara judetului Cluj, a declarat pentru ZF Transilvania Cornel Caramizaru, directorul de vanzari al FrieslandCampina Romania. Pe piata locala olandezii detin in prezent comshy;pashy;niile FrieslandCampina Romania, Napolact ?si Indusshy;triashy;lizarea Laptelui Mureordm;, cu trei fabrici, inlocalitatile Baciu Cluj , Targu-Mureordm; Mureordm; ?si Carei Satu Mare . Din portofoliul grupului Friesland fac parte branduri de lactate precum Napolact, Milli, Okeacute; sau Dots, insa Napolact este brandul cu cea mai mare contributie in vanzarile olandezilor, ajungand in prezent la circa 60% din rulajul total. Mai multe, pe www.zf.ro