Piață

357

Piața globală a băuturilor pentru sport va atinge 36 de miliarde de dolari până în 2028

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Piața globală a băuturilor pentru sport este estimată să atingă 36,35 miliarde de dolari în 2028, demonstrând un CAGR de 4,2% datorită interesului din partea unei game largi de consumatori, informează BeverageDaily.

Piața pregătită pentru creștere

Numărul tot mai mare de sportivi și sportivi va conduce la creșterea pieței, ajutați de un set de consumatori mai conștienți de sănătate, în general, potrivit cercetărilor Fortune Business Insights publicate luna aceasta.

„Piața băuturilor pentru sport este pregătită pentru o creștere continuă, condusă de intersecția dintre sport, fitness și stiluri de viață conștiente de sănătate. Pe măsură ce consumatorii solicită opțiuni mai sănătoase și mai durabile, mărcile vor trebui să se concentreze pe inovație, practici durabile și marketing orientat spre sănătate.

„Personalizarea și personalizarea vor juca, de asemenea, un rol semnificativ în viitorul acestei industrii, permițând companiilor să răspundă unui spectru mai larg de consumatori.”

De la ingrediente funcționale la inovații tehnologice

Ceea ce este deosebit de interesant la piață, spune Fortune Business Insights, este că evoluează rapid. „Piața băuturilor pentru sport este departe de a stagna. Au apărut mai multe inovații pentru a satisface cerințele în evoluție ale consumatorilor.”

În primul rând, există apetitul de a explora ingrediente funcționale: de la potrivirile evidente, cum ar fi electroliții, până la beneficii funcționale mai largi.

„Băuturile îmbogățite cu electroliți, vitamine și minerale sunt combinate cu ingrediente funcționale precum colagenul, adaptogenii și probioticele, sporindu-le atractivitatea pentru consumatorii atenți la sănătate.

„Jucătorii de pe piață explorează continuu ingrediente inovatoare, cum ar fi electroliții pe bază de plante, îndulcitorii naturali și adaptogenii, pentru a satisface preferințele în evoluție ale consumatorilor. Aceste ingrediente îmbunătățesc profilul nutrițional al băuturilor pentru sport, atrăgând o bază mai largă de clienți.”

Luați, de exemplu, lansarea BOLT24 de la Gatorade: „soluția avansată de hidratare” cu conținut scăzut de calorii, fără arome și culori artificiale, își oferă electroliții din sare de mare și pepene verde.

Apoi, există oportunitatea de a construi o hidratare personalizată: care este de interes deosebit pentru sportivi.

„Companiile bazate pe tehnologie oferă soluții de hidratare personalizate, cum ar fi dispozitive portabile care urmăresc compoziția transpirației și oferă recomandări pentru consumul de băuturi sportive, adaptate nevoilor unei persoane.”

America de Nord

Piața din America de Nord s-a situat la 7,9 miliarde de dolari în 2018 și este de așteptat să rămână dominantă în perioada de prognoză, din cauza populației din regiune din ce în ce mai conștientă de sănătate. Așteptați-vă ca piața să fie influențată de mișcările unor jucători importanți precum Gatorade, PowerAde și BodyArmor.

Asia

Între timp, Asia se așteaptă să înregistreze o cerere mare de băuturi pentru sport în viitor, datorită creșterii venitului disponibil în țările în curs de dezvoltare precum India, China și Japonia.

Ca și în cazul altor piețe, numărul tot mai mare de consumatori conștienți de sănătate va conduce, de asemenea, piața înainte.

Ajungerea la consumatori

Având în vedere oportunitățile pentru băuturi pentru sport provenind de la o gamă largă de grupuri de consumatori, mărcile trebuie să fie clare cu privire la piața lor țintă.

„Companiile de băuturi pentru sport se concentrează pe segmente specifice de consumatori, inclusiv sportivi, seniori și copii”, notează raportul. „Strategiile de marketing personalizate și design-urile de ambalare sunt adaptate pentru a atrage aceste categorii demografice diverse, crescând loialitatea mărcii.”

Un alt aspect la care trebuie să ne gândim este trecerea către vânzări online și modele de abonament.

„Companiile explorează din ce în ce mai mult modele direct-to-consumer (DTC) și servicii de abonament pentru a profita de tendința comerțului electronic, făcând mai convenabil pentru consumatori să acceseze băuturile lor sportive preferate.”

Și cu durabilitatea în fruntea minții consumatorilor, acesta este un alt domeniu pe care mărcile trebuie să se concentreze: raportul menționând că „Ambalajul ecologic și aprovizionarea durabilă cu ingrediente au devenit cruciale pe piața băuturilor pentru sport”.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2