Știri

135

Reteaua LaDoiPa?si numara peste 700 de magazine operationale

autor

MeetMilk.ro

distribuie

LaDoiPasi, programul de franciza dezvoltat de catre Metro CashCarry Romania, devine cea mai mare retea de magazine de proximitate din tara, fiind reprezentata in fiecare judet din Romania. La doi ani de la lansarea pe piata, peste 700 de comercianti au adoptat acest model de business. In topul judetelor cu cel mai mare numar de magazine LaDoiPa?si se numara: Constanta, cu 47 de magazine operationale; Brasov, cu 42 de magazine deschise; Bucureordm;ti ?si Ia?si, cu cate 37 de magazine. Recent, Salaj a devenit cel de-al 41-lea judet in care este reprezentata reteaua LaDoiPa?si, cu primul magazin deschis in decembrie 2013. Inca de la lansarea sa, programul LaDoiPa?si ?si-a propus sa ii sustina pe micii comercianti in dezvoltarea propriilor afaceri. Expertii Metro CashCarry Romania ofera consultanta proprietarilor dornici sa fie parteneri in retea, pastrandu-le independenta administrativa ?si financiara, iar aprecierile pozitive din partea clientilor magazinelor LaDoiPa?si reprezinta o confirmare a rezultatelor acestor eforturi. Ne propunem sa dezvoltam in continuare intregul program ?si sa facem tot ceea ce este necesar pentru a raspunde eficient nevoilor de afaceri ale clientilor nostri, a declarat Gilles Roudy, Director General Metro CashCarry Romania. Reteaua LaDoiPa?si le ofera micilor comercianti traditionali ordm;ansa de a beneficia de numeroase avantaje care sa ii ajute in creordm;terea competitivitatii pe piata. Metro Romania ofera proprietarilor magazinelor LaDoiPa?si consultanta in diverse domenii cu impact major asupra dezvoltarii afacerii lor, precum: cursuri de instruire, consultanta pe toata perioada desfaordm;urarii parteneriatului ?si asistenta in programele de marketing. In plus, Metro CashCarry Romania publica in mod regulat broordm;uri publicitare ?si promoveaza selectiv produsele proaspete ?si ultra proaspete, precum ?si produsele marca proprie, care aduc un plus in diferentierea acestor magazine in piata ?si in preferintele consumatorilor finali. Mai multe, pe www.revista-piata.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2