Rio Bucovina, al treilea jucator de pe piata apei minerale naturale plate din Romania, a raportat o cifra de afaceri de 138 milioane de lei, in crestere cu 8% fata de 2012. De asemenea, compania si-a triplat in cursului anului trecut profitul net comparativ cu 2012, cand Rio Bucovina a declarat pentru Ministerul Finantelor un profit de aproximativ 2 milioane de lei.In 2013 Rio Bucovina si-a consolidat pozitia de lider pe piata din Bucuresti, dar a investit si in modernizarea liniei de productie de la fabrica Vatra Dornei si achizitionarea fabricii de la Giurgiu. 2013 a semnificat pentru noi inovatie, investitii majore in dezvoltarea, modernizarea si eficientizarea companiei si care s-au concretizat in up-gradarea tehnologica a liniei de productie de la Vatra Dornei, ceea ce reprezinta in mod direct, o dovada a importantei pe care o acordam consumatorilor nostri si tendintelor pietei europene si mondiale. Suntem inovatori pentru ca am fost prima companie care, in 1996, am imbuteliat apa plata in ambalaj tip PET si astazi suntem prima din Romania care a adoptat standardul european de dop 29/25 ce pune bazele realizarii unui amplu program de prevenire a deseurilor din ambalaje. a declarat Razvan Iancau, Director General Rio Bucovina. Pentru acest an, Rio Bucovina si-a propus ca obiective consolidarea pozitiei sale pe piata, dar si atingerea unui public tinta cat mai extins. Astfel, compania va investi in facilitatile de producere, in eficientizarea distributiei directe si indirecte, precum si in dezvoltarea portofoliului de produse. Primul semn pozitiv privind consolidarea pozitiei pe piata a Rio Bucovina este reprezentat de cresterea capacitatii de imbuteliere in perioada ianuarie-martie 2014, cu 14% mai mare decat in perioada similara din 2013. Mai multe, pe www.magazinul-progresiv.ro