Media Concept Store, agentia de comunicare ce reprezinta proiectul Produsul Anului in Romania a acordat premiile asociate acestei competitii aflata la a 5-a editie, in cadrul unei Gale, care s-a desfasurat la Hotel Marriott, in data de 7 Mai, anunta revista Progresiv. Editia din acest an continua in spiritul diversificarii categoriilor, noi tipuri de produse, de genul suplimentelor alimentare, acceptand provocarea de a se se supune testului consumatorilor si a se inscrie in cursa pentru a fi desemnate Produsul Anului 2014, in materie de inovatie, a declarat Mihaela Paduraru, Project Manager Produsul Anului din partea Media Concept Store. Printre cele cinci branduri castigatoare se numara si Salamul de Sibiu produs de Reinert, acesta avand permisiunea de a purta eticheta rosie Produsul Anului timp de 12 luni, incepand cu luna mai a acestui an. Celelate produse sunt: Ariel 3in1 PODS ProcterGamble , Activia Mic Dejun Danone , Tedi Go! Tymbark , Supramax articulatii Zdrovit Romania ,MemoPlus 2 Go Walmark Romania . Produsul Anului este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii romani,in urma caruia este premiata inovatia in categoria bunurilor de larg consum. Conceptul care anima Produsul Anului a fost introdus in Franta in urma cu 27 de ani, este prezent in peste 35 de tari si se afla intr-o continua expansiune incluzand SUA, India si Brazilia . Studiul s-a desfasurat in luna aprilie 2014, pe un panel de 4.000 de consumatori romani, constituit din persoane cu varsta de peste 18 ani, intr-un esantion reprezentativ la nivel national. Produsul Anului este desemnat cel care acumuleaza cel mai mare punctaj la toate cele trei criterii: atractivitate, inovatie si satisfactie. In studiu se pot inscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovatie in ultimele 18 luni pana la data startului competitiei. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro