119
Selgros CashCarry este aproape de finalizarea lucrarilor de modernizare a doua dintre magazinele sale din Bucuresti - Baneasa si Berceni. Noul concept de magazin cashcarry a fost implementat deja in unitatea din Iasi a retelei, in urma cu un an, prin investitii de 4 milioane de euro.Scopul remodelarii este optimizarea sortimentatiei din magazine, aranjarea articolelor in functie de traseele de deplasare standard ale clientilor si usurinta orientarii in interiorul magazinului. Finalizarea proiectelor de modernizare in Selgros Baneasa si Berceni este programata pentru 3 septembrie. Acestea sunt doua dintre cele mai vechi magazine operate de compania elvetiana in Romania: unitatea din Baneasa a fost deschisa in 2002, anul lansarii oficiale a Selgros pe piata locala, in timp ce magazinul din cartierul Berceni, din sudul Capitalei, a fost inaugurat in 2003. Reteaua opereaza in 19 locatii in prezent si are o tinta finala de expansiune de 21 de unitati. Din 2011 si pana in prezent, compania si-a directionat investitiile in modernizarea magazinelor, lasand expansiunea in plan secund. Selgros Romania ocupa pozitia a 5-a in topul retelelor internationale de magazine din FMCG, cu afaceri de circa 700 mil. euro pe 2013, in scadere cu 9% fata de anul anterior. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro