Știri

119

Shakira si Activia sustin World Food Programme

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Comunicat Odata cu lansarea noului videoclip La LaLa Brazilia 2014 , pe 22 mai 2014, Shakira si Activia isi unesc fortele pentru a sustine World Food Programme WFP si obiectivul organizatiei de a construi o lume fara foamete. Videoclipul transmite un mesaj de bucurie si speranta pentru toti copiii din lume, in acelasi timp contribuind la comunicarea initiativelor derulate de World Food Programme pentru a lupta impotriva foametei. Shakira declara: Cu ajutorul melodiei La LaLa Brazilia 2014 vrem sa contribuim si noi macar putin si sa ii facem pe oamenii din intreaga lume constienti de munca si eforturile extraordinare pe care organizatia World Food Programme le face pentru a lupta impotriva foametei. Atat Shakira cat si Activia vor sprijini financiar organizatia prin donarea de fonduri care vor ajuta WFP sa ofere copiilor alte 3 milioane de mese in scoli, pentru a sustine alimentatia echilibrata si educatia alimentara pentru copii din tari aflate in curs de dezvoltare. Luca Casaura, Vicepreordm;edintele de marketing al Activia la nivel global adauga: Partenerierea cu Shakira pentru sustinerea initiativei Scholl Meals este asocierea perfecta intre un brand care crede in dreptul tuturor la o nutritie echilibrata si o artista care militeaza pentru accesul fiecarui copil la o educatie de calitate. Suntem foarte bucurosi ca impreuna putem transmite acest mesaj prin intermediul videoclipului La LaLa Brazilia 2014 . WFP ofera mese calde pentru 25 de milioane de scolari din peste 60 de tari, adesea situate in zone greu accesibile si vulnerabile, in care foametea si saracia sunt extrem de raspandite. WFP, cea mai mare organizatie umanitara care lupta impotriva foametei, ofera copiilor alimentatia necesara pentru a putea avea o viata sanatoasa si activa, in acelasi timp sprijinind financiar parintii acestora, astfel incat sa ii tina in scoala. Obiectivul WFP este o lume fara foamete, iar aceasta campanie de comunicare, impreuna cu sustinerea Shakirei ne vor ajuta sa ne apropiem de ceea ne-am propus declara Elisabeth Rasmusson, Asistenta Directorului Executiv pentru Servicii si Parteneriate Guvernamentale a asociatiei WFP. Pentru a vedea videoclipul si a afla mai multe despre initiativa, vizitatihttp://smarturl.it/ShakLaLaLasiwww.activia.com. ### Despre World Food Programme World Food Programme este cea mai mare organizatie umanitara din lume care lupta impotriva foametei la nivel global. In medie, WFP sprijina anual peste 90 de milioane de oameni, din 80 de tari, oferindu-le mese calde si programe de nutritie, pentru a nu mai suferi de foamete si a intrerupe astfel ciclul saraciei. WFP deruleaza School Meals Programme de peste 50 de ani si este organizatia care ofera cele mai multe mese calde la nivel mondial. Pentru mai multe informatii despre initiativele extraordinare ale WFP, accesati www.wfp.org. Despre SHAKIRA De-a lungul carierei sale, cantareata si compozitoarea columbiana Shakira a vandut peste 60 de milioane de discuri in intreaga lume si a castigat numeroase premii, inclusiv doua premii Grammy, opt Latin Grammy, patru premii World Music Awards, trei premii American Music, cinci Billboard Music Awards ?si multe altele. Ea este singurul artist din America de Sud care a avut o melodie pe locul I in topurile din SUA si patru din cele 20 cele mai bine vandute hit-uri din ultimul deceniu. La varsta de 18 ani, ea a infiintat Fundatia Pies Descalzos Barefoot care ofera in prezent educatie si hrana pentru peste sase mii de copii saraci din Columbia si care si-a extins activitatea si in alte tari, prin proiectele recent lansate in Haiti si Africa de Sud. In octombrie 2011, Shakira a fost numita, de catre preordm;edintele Obama, membru al Comisiei Consultative prezidentiale privind excelenta educativa pentru hispanici. Shakira a fost antrenor in cel de-al 4-lea sezon al emisiunii The Voice, cea mai vizionata competitie muzicala de la NBC prin care se cauta cea mai buna voce a natiunii. Ea a revenit in spectacol in sezonul 6. Despre Activia Prezent in peste 70 de tari de pe toate cele 5 continente, Activia este cel mai mare brand de produse lactate proaspete, lansat de Danone in 1987. Activia contine un amestec unic de bacterii selectate de expertii Danone, inclusiv Bifidus Actiregularis mai mult de 4 miliarde de bacterii Bifidus Actiregularis se gasesc intr-o portie de 125 g . Produsele lactate fermentate Activia au la baza peste 20 de ani de cercetare si expertiza. Numeroasele studii clinice au demonstrat in mod repetat ca bacteriile Bifidus Actiregularis reusesc sa traverseze sistemul digestiv si ajung vii in flora intestinala, in cantitati mari. Danone si Activia in Romania DANONE Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2012 o cifra de afaceri de 506 milioane lei. Compania are in portofoliu peste 80 de referinte de produs, produse in majoritate in fabrica din Bucureordm;ti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani. Brandurile cu cel mai mare succes in Romania sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Traditii si OIKOS. Fabrica Danone din Bucuresti a produs primele iaurturi locale in 1999, iar in prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate in Romania poarta marca Danone. Potrivit raportuluiBest Buy Award pentru Romania, editia 2013/2014, realizat deICERTIAS, Activia este iaurtul care ofera cel mai bun raport calitate/pret pe segmentul de probiotice de pe piata romaneasca. Activia a fost lansat pe piata romaneasca in anul 2001, portofoliul marcii cuprinzand acum 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Iaurtul Activia, produs in fabrica din Bucuresti, se exporta cu succes si in alte 6 tari din Europa de Sud Est. Despre proiectele sociale si umanitare pentru copii ale Danone in Romania Timp de sapte ani, din 2007 in 2013, Danone Romania a sustinut proiectul Zambet pentru Viitor, care si-a propus sa imbunatateasca ordm;ansele de supravietuire ale copiilor bolnavi de cancer, calitatea vietii micutilor pacienti, precum si depistarea in stadii incipiente a bolii. Datorita initiativei Zambet pentru Viitor s-a creat Registrul National de Cancer infantil si un sistem educational complex pentru medici si s-a derulat si un program de suport psiho-social pentru copii. Partenerii Danone in acest proiect au fost principalele centre de oncopediatrie din tara, Societatea Romana de Onco-Hematologie Pediatrica si mai multe organizatii non guvernamentale: Asociatia Little People, Asociatia Pavel, Societatea Romana de Cancer, Fundatia Sebastian. Cupa Natiunilor Danone este singurul turneu de fotbal destinat copiilor intre 10 ?si 12 ani, sustinut de FIFA ?si organizat la nivel international de grupul Danone inca din anul 2000. In fiecare an, sub motto-ul Crede in visul tau!, peste 2 milioane de copii din intreaga lume iau parte la jocurile Cupei Danone, iar echipele caordm;tigatoare din fiecare tara participa la marea Finala Internationala, deschisa de Zinedine Zidane, Ambasadorul Cupei Natiunilor Danone. In Romania, Cupa Natiunilor Danone este organizata din anul 2001, iar din 2010 Danone ?si Hagi au incheiat un parteneriat pentru organizarea competitiei, redenumitaCupa Hagi Danone, cu Gheorghe Hagi ca ambasador pentru Romania. Peste 25 000 copii din Romania au participat in toti acesti ani la competitie, urmand indemnul de a crede in visul lor si de a avea curajul sa-l urmareasca si sa-l implineasca. In plus, Danone Romania doneaza anul produse mai multor organizatii pentru protectia copilului, case de batrani si nu numai. In total, investitiile Danone Romania in proiectele sociale si umanitare pentru copii din ultimii ani depasesc doua milioane de euro.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2