Știri

133

Site-ul Danone.ro a fost relansat

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Comunicat Danone Romania, liderul pietei de iaurturi, a relansat ieri site-ulwww.danone.roca un centru al ecosistemului sau digital, aducand vizitatorilor noi functionalitati si informatii pe o platforma interactiva si cu un nou design. Site-ul este construit in jurul subiectelor de interes pentru consumatori, permite o navigare usoara si conecteaza toate celelalte platforme online ale Danone Romania, fie micro-site-uri tematice sau social media. Noul site spune istoria celor 15 ani de iaurturi Danone produse in Romania: este in primul rand povestea Danone ca producator local, care a investit in economia si societatea romaneasca si foloseste cele mai bune resurse romanesti - cel mai bun lapte, cei mai buni oameni, fabrica noastra performanta. Veti vedea apoi cum toate acestea se combina cu aproape 100 de ani de expertiza si inovatie in iaurturi si cu standardele de calitate ale Grupului international Danone pentru a face iaurturile cele mai gustoase pentru diferitele preferinte ale consumatorilor noordm;tri. Informatiile sunt prezentate intr-un format prietenos si accesibil, cu legaturi intre zone diferite de continut din sectiuni, pentru a permite utilizatorului sa urmareasca cu usurinta un subiect de interes. Sectiunea de Noutati este construita pe o platforma de blog si prezinta stiri cititorului intr-o maniera prietenoasa, mai personala si mai informala, asa cum este si cultura noastra interna, aici in Danone, explica Dieter Schulz, Director General Danone Europa de Sud Est. www.danone.ro se bazeaza pe un nou sistem de management al continutului, care asigura o flexibilitate sporita, actualizarea rapida a continutului si costuri mai reduse de intretinere. Noua platforma duce la un alt nivel relatia publicului cu brandul Danone prin accentul pe care il pune pe continutul relevant ?si pe experienta navigarii. Mai mult, platforma beneficiaza de responsive design, afiordm;area continutului fiind adaptata la device-ul de pe care utilizatorul acceseaza site-ul, fie el desktop, tableta sau smartphone. Astfel, consumatorii pot naviga cu uordm;urinta pe danone.ro accesand rapid continutul relevant pentru ei,a completat Bogdan Nitu, director general WEBSTYLER.Ne bucuram ca am contribuit la dezvoltarea relatiei digitale dintre Danone ?si consumatorii sai ?si multumim echipei Danone pentru increderea acordata pe durata proiectului. Suntem convin?si ca vom face ?si alte proiecte frumoase impreuna, adauga el. Homepage-ul permite aducerea din sectiuni a informatiilor noi cu un grad de relevanta mare pentru utilizator, avand un design modern si dinamic. Continutul site-ului este organizat in opt sectiuni, pe care utilizatorul poate ajunge cu usurinta atat din meniul principal, cat si din zone secundare de afisare. Iata cateva dintre informatiile noi prezentate pe site: - Posibilitatea de a publica comentarii pe marginea articolelor dinNoutati; - Prezentarea echipei de top management atat din perspectiva profesionala, cat si personala, prin prisma pasiunilor din timpul liber al fiecaruia dintre membrii echipei - inCentru media; - Prezentarea pas cu pas a drumului calitatii catre cel mai inalt standard, de la fermele romanesti care furnizeaza laptele si pana la fluxul de productie in fabrica din Bucuresti si mai departe, in calatoria iaurturilor catre rafturi si frigiderul consumatorului - inCalitatea Danone; - SectiuneaProduseinfatiseaza utilizatorului gama diversa de iaurturi, bauturi traditionale si smantana care au castigat in ultimii 15 ani increderea romanilor; fiecare pagina de produs centralizeaza informatii utile pentru consumatori, de la valori nutritionale si pana la alte platforme online dedicate produselor, permitand o conectare facila a utilizatorilor cu brandurile din portofoliu; spre exemplu, se face o legatura directa cu platforma de transparentaDeschide Danone, pe care consumatorii pot intreba si primi raspunsuri referitoare la produse direct de la angajatii nostri. Ne-am propus sa avem un dialog activ cu consumatorii, iar site-ul danone.ro este un element important in aceasta strategie. stim cu totii ca subiectele legate de alimente vor fi intotdeauna de interes pentru public, iar pentru noi este important sa oferim transparenta cu privire la laptele pe care il folosim, cum producem si unde, sa fim disponibili pentru intrebari, clarificari si, in general, pentru dialog, pentru o relatie mai personala cu consumatorii, pe care online-ul o face posibila. Cred ca o comunicare deschisa este si ea, in final, o dimensiune a calitatii produselor pe care le aducem pe piata si de aceea principiile de la baza site-ului au fost vizibilitate, claritate, transparenta, a concluzionat Cristina Popescu, Director Comunicare Corporativa Danone Europa de Sud Est. Va asteptam sa ne vizitati online! Danone in Romania Danone Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, cu un portofoliu bogat care include peste 80 de referinte de produs, produse in majoritate in fabrica din Bucureordm;ti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani. Fabrica Danone din Bucuresti a produs primele iaurturi locale in 1999, iar in prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate in Romania poarta marca Danone. Danone Romania face parte din Grupul DANONE, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume pentru produse lactate proaspete. Danone a facut primul pas pe piata inca din 1919, in Barcelona, cand Isaac Carasso a inceput sa vanda primele iaurturi in farmacii, ca un leac pentru infectiile intestinale, care faceau ravagii in randurile copiilor. Astazi, divizia de lactate este puternic dedicata misiunii companiei de a aduce sanatate prin alimente unui numar cat mai mare de oameni si pune pe piata o gama variata de produse lactate proaspete in mai mult de 70 de tari in intreaga lume. Despre WEBSTYLER WEBSTYLER este agentia digitala care ofera servicii de creatie si strategie online la cele mai inalte standarde.Cu peste 14 ani de experienta in online, WEBSTYLER este cea mai premiata agentie digitala din Romania atat la nivel local cat si international. Agentia detine peste 50 de premii la cele mai relevante festivaluri de publicitate care premiaza creativitatea si eficienta. Detinatoare a titlului de Agentia Deceniului in Romania si de sase ori Agentia Anului la cel mai important festival local de comunicare digitala, WEBSTYLER este singura agentie digitala din Romania premiata la Eurobest si Golden Drum si nominalizata la Cannes Lions. Cu o echipa de 40 de profesionisti, WEBSTYLER ofera servicii integrate de comunicare digitala prin administrarea cu succes a comunicarii online pentru branduri ca: Romtelecom, Cosmote, Petrom, Regina Maria, Danone, Edenred, Mitsubishi.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2