TehnologiiȘtiri

186

Strategii de evidențiere în industria panificației cu ajutorul aromelor

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit BakeryandSnakes, abordarea problemelor de aprovizionare, ajutarea clienților cu costuri în creștere și realizarea rapidă a lucrurilor sunt provocări cheie pentru industria de panificație, dar știați că oferirea aromelor potrivite vă poate ajuta să reușiți?

I.T.S., a cărei mantră este „A Braver Flavour”, și-a subliniat cele șase tendințe de arome de top în panificație pentru 2023. Ești suficient de curajos să le duci la bun sfârșit? Iată ce se propune.

1. Arome pentru viață

Este vorba despre marii tăi vânzători, despre aromele tale de bază, despre cei care plătesc cu adevărat facturile. Vanilie, ciocolată, căpșuni – știi cum se lucrează. Bine, acesta nu este chiar atât de curajos. Dar, chiar și noi știm când să fim sensibili – uneori.

Înainte de a vă aventura încântați de o nouă idee nebună, asigurați-vă că aveți o gamă de bază puternică, care poate concura cu adevărat cu aroma. Amintiți-vă, gustul este totul. Dacă doriți acele vânzări și volume repetate mari, veți avea nevoie de o gamă de bază care să ofere.

Sfat pentru arome de top: Încercați răsturnări de arome interesante și afirmații de poziționare cu aromele dvs. de bază pentru a le ajuta să iasă în evidență din mulțime. Aromele de bază nu trebuie să fie plictisitoare.

2. Cocktailuri de clasă

Ce modalitate mai bună de a deschide noi piețe și de a genera entuziasm în panificație decât explorarea lumii captivante a aromelor de cocktail-uri? Aromele remarcabile pe care le vedem în cocktailuri în acest moment sunt Espresso Martini, Negroni și Passionfruit Martini.

Nu numai că aceste arome sunt determinate de piața în creștere a alcoolului RTD, ci și de creșterea uriașă a produselor scăzute și fără arome care folosesc arome de cocktail.

Bakery NPD a cunoscut o creștere uriașă în aplecarea către această lume captivantă a aromelor băuturilor și a le transpune în noi aplicații de panificație.

3. Total tropical

Este timpul să obțineți fructe. Unele dintre cele mai interesante arome care apar în acest moment se află în categoria savuroasă a tropicalelor. Acest lucru nu înseamnă doar punch-ul tău standard de fructe sau un pic de ananas - vorbim de arome tropicale care ies cu adevărat în evidență din mulțime.

Ne-am aprovizionat cu unele dintre cele mai obscure (și gustoase) fructe tropicale pe care le are de oferit lumea pentru a ajuta la dezvoltarea gusturilor tropicale de impact și captivante.

Este, de asemenea, despre ceea ce poți face cu aromele tropicale pentru a le ajuta să iasă în evidență și să le ofere acea întorsătură extra premium și indulgentă.

Sfat de cea mai bună aromă: Încercați să descoperiți noi fructe tropicale, cum ar fi Calamansi – o aromă unică de tartă, care este un amestec de lămâie și lime cu o notă de portocală, o adevărată explozie de aromă.

Sau mergeți și mai curajos și încercați să combinați arome tropicale populare cu ierburi sau aromatice, cum ar fi fructul pasiunii cu cimbru.

4. Inovează

Nimic nu reduce nivelul de stres și îți pune un zâmbet pe buze ca o felie mare de tort. Îngăduința este foarte mult în acest an. Există întotdeauna un timp și un loc pentru a împinge barca și a avea ceva puțin obraznic. Pe măsură ce cheltuielile în coș sunt reduse și cumpărăturile devin din ce în ce mai analizate, consumatorii care stropesc banii vor dori un răsfăț.

Și iată dovada – conform unui raport recent al Mondelez, 74% dintre consumatorii globali nu își pot imagina o lume fără ciocolată.1 Așa că înnebunește-te cu arome delicioase care le vor oferi consumatorilor acel sentiment cald și neclar. Ciocolată, caramel, caramel, smântână – distrează-te cu acesta.

Sfat de cea mai bună aromă: împingeți limitele. Luați în considerare caramelul miso, sau ceva mai sigur, care este mare acum - ciocolata blondă, care este ciocolată albă gătită la temperatură scăzută pentru o lungă perioadă de timp pentru a carameliza zaharurile.

5. Răvenirea tradițiilor

Tendința retro și nostalgie a fost puternică în ultimii doi ani. Mărcile iau din ce în ce mai mult clienții într-o călătorie pe calea memoriei pentru a-i duce înapoi la aromele populare din trecut. Acum este timpul să facem lucrurile cu un pas mai departe și să dăm acestor mult iubite arome tradiționale și retro o întorsătură modernă.

Aceasta este o tendință atât de grozavă, deoarece veți folosi o aromă pe care oamenii deja o cunosc și o iubesc, în timp ce o răsuciți cu ceva nou și incitant. Tendința a dezlănțuit pe platformele de socializare, inclusiv un videoclip pentru o „coartă în tavă” retro pe TikTok de către bucătarul Jon Watts, care a atins peste 4 milioane de vizualizări.

Sfat de cea mai bună aromă: această tendință devine și mai interesantă atunci când răsuciți o tradiție dintr-o altă categorie. Luați o aromă tradițională din categoria panificației și amestecați-o cu un produs de băutură.

Am văzut câteva concepte cu adevărat interesante de Crăciun anul acesta, cu multe produse de panificație de Crăciun, inclusiv arome de alcool, cum ar fi un stollen cu aromă de negroni – cocktailul puternic de portocale amara a fost pe măsură de sărbătorit.

6. O aromă mai curajoasă

Fără îndoială, 2023 va continua să înregistreze o încetinire a cheltuielilor, consumatorii reducând și schimbând ceea ce mănâncă și beau. Lucrul important de reținut este că mâncarea și băutura pot oferi în continuare un lux accesibil.

Spre deosebire de articolele cu bilete mari, cum ar fi sărbători, mașini și tehnologie, acestea sunt achiziții rapide de impuls care pot ajuta la creșterea dispoziției.

Dacă oamenii vor cheltui mai mult pe o mâncare sau o băutură de lux, vor să fie bani bine cheltuiți pentru un produs interesant. Asigurați-vă depășesc limitele și că dezvoltarea noului tău produs este atât curajoasă, cât și incitantă.

Sfat de cea mai bună aromă: dacă ești îngrijorat să faci „totul” cu o aromă mai curajoasă, combinați ceva mai „acolo” cu ceva pe care oamenii deja îl știu și iubesc. Savoarea familiară le va câștiga încrederea, iar aroma mai curajoasă le va tenta natura aventuroasă.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2