Intr-un interviu acordat recent Revistei Piata, doamna Tatiana Cimpoiesu, Vicepresedinte a companiei Agricola International Bacau, a declarat ca anul 2014 va fi unul al parteneriatelor. Domnia sa a adaugat: Apreciez ca fiind foarte stimulative dialogurile permanente pe care le avem cu reprezentantii retailului modern. Din aceste parteneriate rezulta nu numai proiecte comune, dar si idei inovatoare care ne apropie cat mai fidel de asteptarile consumatorilor si pot constitui chiar strategii pe termen mediu ce pot genera premise de crestere sanatoasa a acestui sector pe termen lung. Observ orientarea accentuata a retailului modern catre ceea ce inseamna produs romanesc, atat in comunicare cat si in specificul sortimentatiei. Departe de orice conotatie nationalista, am convingerea ca aceasta este o abordare care poate amplifica inovatia romaneasca, specificul producatorilor locali care sunt meniti sa opereze intr-o piata globala si care au, de asemenea, misiunea de a se indrepta cu dedicare catre asteptarile consumatorilor din Romania. Fiind un producator de scara, Agricola are capacitatea de a se adapta proiectelor de anvergura care presupun nu numai provocari in operational ferme, capacitate de abatorizare , dar si in zona serviciilor logistice, deoarece vorbim de acoperire nationala la acest capitol. Dimensiunea mare este si cea care ne faciliteaza o mare flexibilitate de a raspunde customizat clientilor nostri, o viteza de reactie mare, pe fundamentul determinarii noastre de a imbunatati continuu abordarea profesionista a clientilor din retail si o prezenta atractiva, dezirabila, in cosul zilnic al consumatorilor. Mai multe, pewww.revista-piata.ro, Foto: Business Magazin