Cumparatorii conservelor din carne - incluzand in aceasta categorie pateul de ficat, carnea in suc propriu, mancarurile si specialitatile gatite - au acum o abordare diferita fata de procesul de achizitie, devenind mai prudenti, mai selectivi, avand mai multa grija la eticheta produsului, la specificatii, la valoarea nutritionala, se arata intr-o analiza a Revistei Piata. O consecinta majora a crizei economice o reprezinta si avantul mai puternic al marcilor proprii, spre care consumatorii s-au indreptat din aceeasi ratiune de eficientizare a bugetului. Pe langa segmentul economic, acestea reusesc sa penetreze si paliere superioare de pret. Monitorizarile in IKA ale RetailZoom arata, pentru carnea la conserva, o cota cumulata a marcilor proprii de 41%, ca valoare a vanzarilor, respectiv de 54% ca volum al acestora. In cazul pateului de ficat, ponderea este de 18%, ca valoare, si de 32%, ca volum. Mai multe, pewww.revista-piata.ro Clasamentul companiilor din domeniu este urmatorul: 1-Scandia 2-Hame 3-Agrico 4-TulipFood Company 5-Prefera Foods 6-Private label