Lansat in anul 1999, Wu Xing este unul dintre brandurile care au inceput in forta si au reusit sa ramana in topul preferintelor bucurestenilor pana astazi. Premiat in repetate randuri in Gala FOODBAR la categoria Cea mai buna firma de delivery, Wu Xing nu se dezminte si ofera clientilor servicii de calitate si experiente culinare deosebite. De 15 ani.Aparut pe o nisa inca neexplorata, si anume mancarea chinezeasca livrata la domiciliu, Wu Xing este o afacere de familie care a gasit terenul propice de dezvoltare. In 1999, piata romaneasca oferea in materie de delivery predominant pizza si mancare traditionala, iar cutiutele cu mancare chinezeasca le vedeam doar in filmele americane. Asa a aparut ideea unui restaurant cu specific chinezesc care sa ofere livrare la domiciliu si sa aduca, pentru prima oara, cutiutele exotice in casele noastre. Afacerea a inceput modest, cu opt angajati, o singura bucatarie si o masina de livrare. Cu pasi mici, dar siguri, invatand din greseli si perfectionandu-si serviciile, Wu Xing a ajuns in foarte multe case ale bucurestenilor, care au ramas fideli brandului pana astazi. Trainingul permanent al bucatarilor, livratorii cu experienta, sistemele de operare performante si serviciile de calitate sunt atributele cu care Wu Xing se mandreste si prin care atrage din ce in ce mai multi clienti. Dar principalul lor atu ramane mancarea buna: retetele chinezesti delicioase. Mancarea este traditionala, dar modul de preparare este modern. Ingredientele specifice sunt aduse din China, carnea si legumele sunt 100% romanesti. In 15 ani, Wu Xing a evoluat pentru a deveni acel brand modern, adaptat nevoilor noastre si ritmului din ce in ce mai accelerat in care traim. In 2001 s-a lansat site-ul www.wuxing.ro, in 2004 s-a introdus comanda online, iar din 2012 se poate plati cu cardul direct pe site. Anul acesta s-a lansat aplicatia Wu Xing pentru smartphone si plata cu telefonul prin SEQR. Totul pentru a face experienta clientilor cat mai placuta si facila.